تاریخ انتشار : جمعه 24 خرداد 1398 - 9:30
کد خبر : 57235

احزاب، رسانه ها و سمن ها عاملان امر به معروف و نهی از منکر هستند

احزاب، رسانه ها و سمن ها عاملان امر به معروف و نهی از منکر هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی برنا؛ عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در نشست نمایندگان احزاب و تشکل های قزوین با جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور افزود: حضور اقشار و تشکل های مختلف از سنین مختلف در این نوع نشست ها می تواند تمرینی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی برنا؛ عبدالمحمد زاهدی روز پنجشنبه در نشست نمایندگان احزاب و تشکل های قزوین با جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور افزود: حضور اقشار و تشکل های مختلف از سنین مختلف در این نوع نشست ها می تواند تمرینی برای گفت و گو و همکاری با حفظ مواضع و دیدگاه ها باشد و در شرایط امروز همه نیازمندیم که در کنار حفظ سلایق، برای شناخت منافع ملی تلاش کنیم.

وی با اشاره به برخی مطالبات مطرح شده از سوی نمایندگان احزاب و تشکل ها اضافه کرد: در انتصاب بانوان به نسبت پست های مدیریتی استان، قزوین مقام اول را دارد اما در حوزه جوانان قدری کم کاری شده است.

زاهدی ادامه داد: قزوین در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری ظرفیت های فراوانی دارد اما امکانات و مکان های آن برای فعالیت های هنری بسیار محدود است.

وی گفت: ساختمان تئاتر شهر این استان هم، بعد از گذشت یازده سال همچنان متوقف مانده و مشکل آن هم در اختیار استان نیست.

زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید به این سمت حرکت کنیم که اقدامات سیاسی خود را در قالب فعالیت های حزبی دنبال کنیم چرا که احزاب ساماندهی شده و منسجم تر هستند.

وی با بیان اینکه حزب فعالیت ها را در چارچوب قانون می آورد گفت: فضای سیاسی هر جامعه ای مانند دیگ بخار است و اگر همواره حرارت متعادل نداشته باشد با افزایش حرارت بیش از حد یکباره منفجر می شود.

وی گفت: احزاب، رسانه ها و سازمان های مردم نها، نماینده افکار عمومی هستند و همین نوعی سازماندهی است که نظرات افکار عمومی از این طریق آن منتقل و انتقادات مطرح شود.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد