تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 خرداد 1398 - 16:55
کد خبر : 57219

اظهار نگرانی فرمانده سپاه فتح از برخی بدحجابی‌ها در شهر یاسوج

اظهار نگرانی فرمانده سپاه فتح از برخی بدحجابی‌ها در شهر یاسوج

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج جلسه هماهنگی برنامه های هفته عفاف و حجاب به همت بسیج جامعه زنان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد و مدیران برخی از ادارات شهرستان در سالن جلسات

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج جلسه هماهنگی برنامه های هفته عفاف و حجاب به همت بسیج جامعه زنان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده سپاه فتح، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد و مدیران برخی از ادارات شهرستان در سالن جلسات سپاه فتح برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح استان ضمن گرامیداشت ۲۱ تیر روز عفاف و حجاب گفت: در توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نباید تنها زنان مخاطب قرار گیرند و نقش و مسوولیت مردان فراموش شود بلکه باید عفاف و حجاب به امری که به هر دو جنسیت زن و مرد مربوط می‌شود، تلفی شود.

سردار حمید خرمدل بیان کرد: باید مواظب و هوشیار و پای کار باشیم تا دشمنان اسلام که تاکنون با ابزار جنگ نرم و فضای مجازی علیه ایران اسلامی برخواسته‌اند و سعی در متلاشی کردن بنیان خانواده‌ها دارند به خواسته خود نرسند.

وی با اشاره به شیعه نشین بودن و عقبه فرهنگی خوب این استان از وضعیت حجاب در یاسوج ابراز نگرانی کرد و افزود: این که یک یا چند دستگاه متولی امر شوند بی‌فایده است ما باید با وحدت و همدلی در این خصوص اقدامات و عملیات خداپسندانه انجام دهیم.

خرمدل با بیان اینکه شهر یاسوج شهری توریست پذیر و مسافرپذیر است، ادامه داد: مسؤولان مربوطه باید در این مکانها برنامه های فرهنگی بیشتری اجرا کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در حوزه ساماندهی و نظارت بر وضعیت مد و لباس نیازمند کار عملیاتی هستیم، خواستار نظارت بیشتر دستگاههای مربوطه شد.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه فتح بر لزوم تکریم حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و افزود: برخورد نرم و هوشمندانه با بدحجابی در جامعه از ضروریات جامعه است و با توجه به تمدن و فرهنگ ایرانی اسلامی حفظ حجاب باید در جامعه تقویت شود.

در پایان جلسه وظایف دستگاه‌های حاضر در جلسه در هفته عفاف و حجاب در اختیار مدیران قرار گرفت و سردار خرمدل از برگزاری دومین جلسه عفاف و حجاب در هفته آینده خبر داد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد