تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 - 9:51
کد خبر : 57121

گروه‎ آمران و ناهیان در بروجرد راه‎انداری می‎شود

گروه‎ آمران و ناهیان در بروجرد راه‎انداری می‎شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از لرستان، حجت‎الاسلام‌والمسلمین سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد دوشنبه، بیستم خرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد، با بیان این‌که وضعیت حجاب در خیابان‎ها مناسب نیست و در ماشین‎های شخصی برخی افراد کم‌حجاب می‎شوند، اظهارکرد: بعضی از ماشین‎ها باعث

ببه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از لرستان، حجت‎الاسلام‌والمسلمین سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد دوشنبه، بیستم خرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد، با بیان این‌که وضعیت حجاب در خیابان‎ها مناسب نیست و در ماشین‎های شخصی برخی افراد کم‌حجاب می‎شوند، اظهارکرد: بعضی از ماشین‎ها باعث آلودگی صوتی در خیابان‎ها می‎شوند و برخی اقدام به حمل سگ در خودروهای خود می‎کنند.
وی با بیان این‌که برخی از افراد سعی دارند که سگ‌گردانی را حاکم کنند و زندگی با سگ چیزی عادی شود، به نصب المان «من بروجرد را دوست دارم» به انگلیسی در تپه چغا اشاره کرد و افزود: کارهای خوبی در سطح شهر توسط شهرداری انجام می‎شود ولی در راستای نصب این المان یک مشورت انجام می‎شد.
حسینی اضافه کرد: گروه‎های آمران و ناهیان در شهر راه‎انداری می‎شود که این گروه‎ها آموزش داده می‎شوند تا تذکر لسانی نهادینه شود.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: فروشندگان برخی از واحدهای صنفی خانم هستند که بعضی از آن‌ها حجاب را رعایت نمی‎کنند که اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت باید به آن‌ها تذکر بدهد.
عبدالرحیم رحیمی، فرماندار بروجرد نیز در این جلسه، اظهارکرد: با افرادی‎ بدحجاب در فروشگاه‌های سطح شهر باید توسط ادارات مرتبط برخورد شود.
وی تصریح کرد: ادارت مرتبط باید نظارت بیشتری بر واحدهای صنفی داشته باشند و بازدیدهای منظم در برنامه کاری قرار گیرد.
فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: بحث حجاب یک بحث فرهنگی اجتماعی است که فرهنگ حجاب و عفاف در شهر باید نهادینه شود.
رحیمی با بیان این‌که برخورد قوه قهریه با بدحجابی کارساز نیست و بر روی مسائل فرهنگی باید کار شود، بیان کرد: در شورای فرهنگ عمومی باید به فرهنگ‎های عمومی پرداخته شود و در این شورا باید ارائه راهکار و طرق داده و روی آن کار شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد