تاریخ انتشار : دوشنبه 20 خرداد 1398 - 9:59
کد خبر : 57087

تشکیل گروه اندیشه‌ورز برای کنترل کودک‌همسری در زنجان

تشکیل گروه اندیشه‌ورز برای کنترل کودک‌همسری در زنجان

ماهرخ بلوری در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: خانواده به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم به عنوان تاثیرگذارترین نهاد جامعه محسوب می‌شود که هم بر رفتارهای اجتماعی تأثیرگذار است و هم از آن تأثیر می‌پذیرد.وی کاهش تمایل جوانان به ازدواج، کودک همسری، کاهش فرزندآوری، افزایش خشونت، فاصله بین نسل‌ها و افزایش طلاق را از

تشکیل گروه اندیشه‌ورز برای کنترل کودک‌همسری در زنجانماهرخ بلوری در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: خانواده به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم به عنوان تاثیرگذارترین نهاد جامعه محسوب می‌شود که هم بر رفتارهای اجتماعی تأثیرگذار است و هم از آن تأثیر می‌پذیرد.
وی کاهش تمایل جوانان به ازدواج، کودک همسری، کاهش فرزندآوری، افزایش خشونت، فاصله بین نسل‌ها و افزایش طلاق را از مهمترین مشکلات جامعه امروز برشمرد و گفت: ضروری است در برنامه‌های آموزشی به خانواده به عنوان اصل محوری توجه شود.
مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان برضرورت راه اندازی کلینیک سلامت خانواده تاکید کرد و افزود: طلاق صوری نیز برای استفاده مزایای بیمه به عنوان یک معضل در جامعه افزایش یافته است.
این مسئول با اشاره به تشکیل گروه اندیشه‌ورز در حوزه ازدواج و کودک همسری در زنجان تصریح کرد: این  گروه می‌تواند به ستاد صیانت از خانواده محتوا ارائه کند.
بلوری با اشاره به اینکه ستاد صیانت از خانواده به منظور استفاده از دیدگاه‌ دستگاه‌های اجرایی برای انسجام‌بخشی در حوزه پیشگیری از طلاق و اعتیاد برگزار شده است، افزود: این ستاد تلاش می‌کند تا تدابیر لازم را برای هماهنگی برنامه‌ها اتخاذ کند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد