تاریخ انتشار : یکشنبه 19 خرداد 1398 - 14:11
کد خبر : 57040

ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های تابستانی مرکز آفرینش‌های کانون

ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های تابستانی مرکز آفرینش‌های کانون

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فعالیت این کارگاه‌ها در رشته‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی برای گروه‌های سنی ۴ تا ۱۶ سال در قالب بسته‌های آموزشی و کارگاه‌های هنری خلاق از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فعالیت این کارگاه‌ها در رشته‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی برای گروه‌های سنی ۴ تا ۱۶ سال در قالب بسته‌های آموزشی و کارگاه‌های هنری خلاق از ۹ تیر ۱۳۹۸ آغاز می‌شود.

بر اساس این خبر علاقه‌مندان به فعالیت‌های نمایشی و تئاتر کاغذی، بازی و نمایش خلاق، شعر و قصه، تصویرسازی، خوش‌نویسی، گام‌به‌گام تا اندیشه، نوشتن خلاق و فن بیان می‌توانند از این کارگاه‌ها بهره‌مند شوند.

هم‌چنین برگزاری کارگاه‌های نقاشی، سفال با دست و چرخ، ظریف‌بری با چوب، دومینو، اُریگامی (کاغذ و تا)، عروسک‌سازی، کاردستی، چرتکه، کلاژ (تکه چسبانی) از دیگر برنامه‌های این مرکز در تابستان ۱۳۹۸ است.

در همین حال آموزش ماسک‌سازی و مجسمه‌سازی، طراحی، روبیک مقدماتی و پیشرفته، دوخت چرم و نمد، بادکنک فرمی، ویترای، ملیله کاغذی، مشبک، موزاییک، چاپ، شطرنج نوآموز و مقدماتی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون تهران است.

در عین‌حال بسته‌های آموزشی نیز برای کودکان و نوجوانان طراحی شده که بر اساس آن دو روز در هفته دختران و دو روز پسران از صبح تا بعدازظهر می‌توانند در کارگاه‌های ویژه‌ای شرکت کنند.

هم‌چنین در کنار این کارگاه، امسال هم قرار است دوره‌های تخصصی ویژه‌ی نوجوانان با حضور کارشناسان عرصه‌ی هنر و ادبیات کشور در این مرکز برپا شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از برنامه و ثبت‌نام در این کارگاه‌ها از ۲۰ خرداد به پایگاه اینترنتی مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون به نشانی afarineshha.kpf.ir مراجعه کنند و برای آگاهی بیشتر با شماره‌های ۸۸۹۷۱۳۶۴۰۲۱ و ۸۸۹۷۱۳۶۶، ۰۲۱ تماس بگیرند.

هم‌چنین کانال تلگرامی به نشانی t.me/Markazafarinesh۹۸ و صفحه اینستاگرامی به نشانی instagram.com/markazafarin هم‌زمان با آغاز ثبت‌نام کارگاه‌ها، فعالیت‌های این مرکز را بازتاب می‌دهند.

مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان دکترفاطمی، خیابان حجاب تهران واقع شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد