تاریخ انتشار : سه شنبه 14 خرداد 1398 - 17:42
کد خبر : 56970

آمادگی ۲۰۰۰ گروه مقاومت بسیج برای همکاری با ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر

آمادگی ۲۰۰۰ گروه مقاومت بسیج برای همکاری با ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور عصر امروز در اجتماع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر استان گیلان در مصلی امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه سپاه پاسداران در تمامی دوران نسبت به احیا فریضه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور عصر امروز در اجتماع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر استان گیلان در مصلی امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه سپاه پاسداران در تمامی دوران نسبت به احیا فریضه امر و به معروف و نهی از منکر تلاش کرده است اظهار کرد: از امروز به بعد فصل جدیدی از فریضه امر به معرف و نهی از منکر در استان گیلان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر امربه‌معروف و نهی از منکر فراموش شود انقلاب ما به فرطه سقوط خواهد رفت گفت: در فضای امروز جامعه منکرها به‌جای معروف نشسته‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز پول‌های که برای نماینده شدن در انتخابات خرج می‌شود آفات انقلاب است گفت: امروز موضوع عفاف و حجاب یک موضوع عادی نیست و جزو نقشه‌های دشمن است.

عبدالله پور با اشاره به اینکه بزهکاری اجتماعی و برهم ریختن کانون خانواده‌ها مدنظر قرار دارد بیان کرد: بی‌ایمان کردن و بی‌اعتقاد کردن جوانان جزو برنامه‌های دشمن است.

وی با بیان اینکه دشمن در حال تبدیل سبک زندگی ما به سبک زندگی غربی است تصریح کرد: دشمن در حال ایجاد ترس و ناامیدی و بی‌عفتی در جامعه است تا بتواند با در دست گرفتن اذهان و اراده مردم، بر جامعه حکومت کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دو هزار گروه مقاومت بسیج آمادگی حضور در طرح تذکر لسانی و وظیفه همگانی را دارند بیان کرد: ۲۲ هزار نفر از بسیجیان گیلان، به‌صورت هفتگی در استان گشت‌های شبانه دارند.

عبدالله پور با بیان اینکه برخوردها باید عاقلانه، مدبرانه و هوشمندانه باشد گفت: با تمام قدرت مجموعه سپاه و بسیج در خدمت طرح احیا امربه‌معروف و نهی از منکر هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد