تاریخ انتشار : سه شنبه 14 خرداد 1398 - 17:42
کد خبر : 56968

اجازه جولان به هنجارشکنان را در گیلان نمی‌دهیم

اجازه جولان به هنجارشکنان را در گیلان نمی‌دهیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در اجتماع بزرگ آمران به مراسم با بیان اینکه یکی از تأکیدات امام خمینی (ره) امربه‌معروف و نهی از منکر بود اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری نیز به مسئله امربه‌معروف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در اجتماع بزرگ آمران به مراسم با بیان اینکه یکی از تأکیدات امام خمینی (ره) امربه‌معروف و نهی از منکر بود اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری نیز به مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر تأکیددارند و نباید از این مهم غافل شد.

وی با اشاره به اینکه قرآن به حکومت اسلامی وظیفه امربه‌معروف و نهی از منکر داده است افزود: قرآن وظایف کسانی را که حکومت اسلامی تشکیل می‌دهند مشخص کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه اولین وظیفه جامعه اسلامی عملی کردن نماز در جامعه است گفت: دومین وظیفه زکات و سومی امربه‌معروف و چهارمی نهی از منکر است.

فلاحتی با اشاره به اینکه برخی از مسؤولین برای رسیدن به‌جایگاه، دین را فدا می‌کنند بیان کرد: ننگ بر آن متولی جامعه‌ای که از فراگیر شدن فرائض الهی جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه متولیان امر در زمینه امربه‌معروف و نهی از منکر هیچ اقدامی نکرده‌اند خاطرنشان کرد: برخی از مسؤولین به‌جای کمک به امربه‌معروف و نهی از منکر، خود بانی جلوگیری از فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره تلاش بی‌دینان برای گسترش فساد در جامعه تصریح کرد: اردوگاه بی‌دینان یعنی حکومت آل سعود برای اینکه جامعه‌ای را از ارزش‌های اسلامی به دورنگه دارد و برای اینکه به توسعه فساد دامن بزند، بی‌بندوباری را ترویج می‌کند.

فلاحتی با بیان اینکه برخی از جوانان ما خودزنی می‌کنند گفت: برخی از جوانان جامعه اسلامی به دلیل ناآگاهی، دچار آسیب اجتماعی شده‌اند و در این زمینه خود خانواده‌ها هم می‌دانند که آسیب‌های اجتماعی فراگیر شده و باید روشنگری کنند.

وی با اشاره به اینکه بی‌عفتی‌های عمومی در گیلان زیاده شده است افزود: فریضه امر و به معروف و نهی از منکر یک مسئله اعتقادی بوده و آثار فراوانی دارد که در گیلان فراموش‌شده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه نبود امر و به معروف و نهی از منکر حادثه کربلا را به وجود آورد اذعان کرد: تاریخ نشان داده که عاقبت کسانی که به دنبال فحشاء و منکرات رفتند عاقبت خوبی نبود.

فلاحتی با اشاره به اینکه فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر از شعائر دولت اسلامی است بیان کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر درصدد این هستند که فریضه الهی را زنده نگه‌دارند.

وی با بیان اینکه گیلانیان در تاریخ مردمانی فرهنگ دوست، انقلابی و باایمان بوده‌اند تصریح کرد: از این تاریخ به بعد کسانی که در استان هنجارشکنی می‌کنند دیگر در گیلان جایی برای جولان نخواهند داشت.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه اکثر جوانان گیلانی، جوانانی مؤمن و بافرهنگ هستند خاطرنشان کرد: منظور ما آن دسته از هنجارشکنانی هستند که جامعه استان را به سمت بی‌عفتی پیش می‌برند.

فلاحتی با اشاره به اینکه از رئیس دستگاه فضا می‌خواهیم در زمینه امربه‌معروف و نهی از منکر به‌صورت جدی ورود کند افزود: روی صحبت ما باکسانی است که وسیله دشمنان در جامعه هستند و باید با آن‌ها به‌صورت جدی برخورد شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد