تاریخ انتشار : دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 - 11:34
کد خبر : 56354

قرارگیری کردستان در فقر و فلاکت نتیجه ۶ سال سوءمدیریت مدیر اقتصادی استان است

قرارگیری کردستان در فقر و فلاکت نتیجه ۶ سال سوءمدیریت مدیر اقتصادی استان است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در سنندج، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در جمع طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که امروز در جامعه گرفتار آن هستیم بحث بی‌توجهی  به ارزش‌ها توسط مسؤولین است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در سنندج، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در جمع طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که امروز در جامعه گرفتار آن هستیم بحث بی‌توجهی  به ارزش‌ها توسط مسؤولین است.

وی افزود: متاسفانه در استان کردستان گرفتار افرادی هستیم که هیچ نقشی در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و خلق ارزش‌هایی که مردم بخاطر آن خون دادند، نداشتند اما مسؤولیت ارشد استان را به دست گرفته‌اند و اجازه هیچگونه اظهارنظر را به نیروهای انقلاب نمی‌دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ادامه داد: تمام هم و غم نیروهای انقلابی تلاش در راستای زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا و همچنین سپردن پرچم سرداران و سربازان شهید و ارزشی به دست صاحب اصلی‌اش است اما متاسفانه امروز افرادی حاکم بر مسندهای قدرت در سطح استان شده‌اند که هیچ دغدغه‌ای نه برای ارزش‌ها و نه برای انقلاب و نظام ندارند.

وی تصریح کرد: این افراد به برکت خون شهدا به این جایگاه رسیده‌اند و سود و ثمره سفره انقلاب به آنها رسیده است اما قدردان خون شهدا نیستند و هر وقت تریبونی به دستشان می‌رسد با حمله به نیروهای ارزشی سعی می‌کنند خود را منجی مردم قلمداد کنند و همه گرفتاری‌ها و مشکلات را گردن کسانی بیندازند که جانشان را برای انقلاب فدا کرده‌اند.

الله‌مرادی گفت: این افراد حدود ۶ سال است که بر مسند اقتصادی استان نشسته‌اند و بغیر از شعار هیچ حرکت قابل‌توجهی از آنها مشاهده نشده است.

وی یادآور شد: استاندار قبلی از نیات این افراد خبر داشت به همین دلیل به آنها اجازه عرض‌اندام نمی‌داد اما امروز دور استاندار فعلی کردستان را گرفته‌اند و هر آنچه که خودشان می‌خواهند انجام می‌دهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: اخیرا فرمانده سپاه بیت‌المقدس دغدغه‌هایی را در رابطه با برنامه‌هایی که در استان وجود دارد، مطرح کرده است، دغدغه‌هایی که به حق و به جا بود و ما هم به عنوان نیروهای انقلاب ضمن حمایت قاطع از وی، اعلام می‌کنیم که جدی و بدون هیچگونه ترس و واهمه‌ای در کنار سپاه و فرمانده سپاه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب آماده‌ایم و کوتاه نمی‌آییم.

مسؤولین اجرایی استان به کجا دارند حرکت می‌کنند‌؟

 وی ادامه داد: متاسفانه در مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی که در استانداری برگزار شد هرچند در ماه رمضان قرار داشتیم اما حرمت این ماه را نگه نداشتند و اقدام به اجرای موسیقی کردند و در وقت نماز به سخنرانی خود ادامه دادند

الله‌مرادی گفت: عرف بر این است که در برنامه‌هایی که در ماه رمضان برگزار می‌شود، برنامه تواشیح و یا دف‌نوازی و انس با قرآن اجرا شود اما در این برنامه اینطور نبود.

وی تصریح کرد: مسؤولین اجرایی استان به کجا دارند حرکت می‌کنند‌؟ هرچند شک ندارم که استاندار فردی متدین و پایبند هست ولی آقای استاندار آیا واقعا خواندن و اجرای موسیقی در ماه رمضان در شان این ماه است.

سخنرانی استاندار در زمان نماز مروج منکر است

الله‌مرادی یادآور شد: علارغم تذکر مجری مبنی بر وقت نماز بودن، باز سخنرانی ادامه پیدا می‌کند، آیا به نظر شما این کار مروج منکر نیست؟

وی گفت: عملکرد مسؤولین در ظاهر جامعه نمود پیدا می‌کند در حالی که مسؤولین ما باید کاری کنند که مردم به ارزش‌های دینی و انقلابی پایبند باشند خود مروج منکر می‌شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تصریح کرد: چرا فردی در جایگاه معاون استاندار به خودش اجازه می‌دهد که نیروهای دهه ۶۰ در کردستان را مانع توسعه استان بداند.

وی ادامه داد: این آقایان باید بدانند که زیربنای توسعه امنیت است امنیتی که برای برقراری آن خون هزاران شهید ریخته شده است.

قرارگیری کردستان در فقر و فلاکت نتیجه ۶ سال سوءمدیریت مدیر اقتصادی استان است

الله‌مرادی تصریح کرد: ثمره ۶ سال مدیریت شما در منصب اقتصادی استان این بوده که کردستان در قعر جدول و در فقر و فلاکت قرار دارد.

وی گفت: شما دنبال ترویج موسیقی هستید و معتقدید که موسیقی پول‌آور است و از این راه می‌شود برای استان توسعه ایجاد کرد، آیا هزینه‌کردن حقوق کارگران شهرداری برای برگزاری جشنواره‌های موسیقی توسعه است.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: پشت پرده این مراسمات آماده‌شدن برای انتخابات، فریب افکار عمومی و سرپوش گذاشتن بر کم‌کاری‌های خود است.

تذکر می‌دهیم که نگذارید کارد به استخوان ما برسد

وی تاکید کرد: تذکر می‌دهیم که نگذارید کارد به استخوان ما برسد، بدون تعارف می‌گویم اگر این روال و این هجمه‌ها به نیروهای انقلابی ادامه یابد، از پشت‌پرده‌هایی که نباید گفته شود، می‌گوییم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان عنوان کرد: جای شرمساری است که چنین افرادی اعلام می‌کنند که دهه شصتی‌ها با تفنگ و زور و اجبار مانع توسعه کردستان شده‌اند این آقایان باید بدانند که شما مانع توسعه استان هستید، بی‌لیاقتی افرادی که بر منصب مسؤولیت نشسته‌اند، شماها که توانایی مدیریت ندارید مانع توسعه استان هستید نه دهه شصتی‌ها.

وی تاکید کرد: فردی که کارشناس زیست‌شناسی است اما بر صندلی اقتصاد استان تکیه زده است مانع توسعه استان است.

الله‌مرادی با بیان اینکه صبر نیروهای انقلابی هم حدی دارد، گفت: به کسی اجازه نمی‌دهیم که ارزش‌های انقلاب را زیرسوال ببرد و به بی‌حرمتی‌ها و استحاله فرهنگی که در کردستان راه انداخته‌اند، اعتراض و برخورد می‌کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد