تاریخ انتشار : جمعه 27 اردیبهشت 1398 - 17:17
کد خبر : 56082

مذاکره با آمریکا سمّ مضاعف است/هوشیاری و مقاومت در برابر حربه‌های دشمن

مذاکره با آمریکا سمّ مضاعف است/هوشیاری و مقاومت در برابر حربه‌های دشمن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: برخی مردم و مسئولان با حرکت ناو آمریکایی دچار ترس و وحشت شده‌اند اما بدانند آمریکا هیچ‌گاه وارد جنگ با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: برخی مردم و مسئولان با حرکت ناو آمریکایی دچار ترس و وحشت شده‌اند اما بدانند آمریکا هیچ‌گاه وارد جنگ با ایران نمی‌شود چون اسرائیل به دست مقاومت اسلامی نابود خواهد شد.

  وی افزود: وزیر امور خارجه کشور در کار خود جدی باشد و جواب زیاده‌خواهی‌های طرف‌های غربی را با قاطعیت بدهد و بدانند که با لبخند کاری از پیش نمی‌رود و در برابر دشمنان باید با قاطعیت برخورد کرد.   امام‌جمعه بروجرد با اشاره به سخنان رهبری در دیدار کارگزاران نظام عنوان کرد: فرمایشات و سخنان رهبری برای ملت و مسئولان فصل الخطاب است و همه وظیفه‌دارند به سخنان رهبری عمل کنند و رهبری با اشاره به این‌که مذاکره برای ما سم است فرمودند راهبرد اصلی نظام، مقاومت انقلابی است.   حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: آمریکا خوب می‌داند که اگر وارد جنگ با ایران شود، اصلی‌ترین هم‌پیمان او اسرائیل از بین می‌رود.   وی با اشاره به بی‌احترامی به حجاب دانشجوی دختر دانشگاه تهران بیان کرد: برخی اراذل‌واوباش در دانشگاه تهران علیه خدا و قرآن شعار دادند و به حجاب دختر دانشجو اهانت کردند؛ این اقدامات نشانه کوتاه آمدن در برابر امربه‌معروف و نهی از منکر است و باید باکسانی که حجاب را مورد توهین قرار می‌دهند برخورد کرد و نباید اجازه داد برخی با ترویج مظاهر بی‌حجابی، جامعه اسلامی را آلوده کنند.  

امام‌جمعه بروجرد گفت: به‌زودی در بروجرد با تشکیل تشکل آمران به معروف و ناهیان از منکر باکسانی که بخواهند بی‌حجابی را ترویج دهند، برخور‌د می‌شود. 

  توطئه آمریکا فشار اقتصادی و عملیات روانی برای رسیدن به اهداف خبیثانه است   حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت اظهار داشت: امروز، روز عزت، سربلندی، امتحان و حرکت ایران به سمت قله‌های پیشرفت، زیر سایه ولایت است.   وی افزود: رمضان ماه رحمت الهی و انجام عبادت خالصانه است، در این ماه خداوند متعال لطف خود را شامل حال بندگان خواهد کرد.   امام‌جمعه کوهدشت با اشاره رهنمودهاى مقام معظم رهبرى در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام‌ عنوان کرد: حضرت آقا فرمود، اقدامات خبیثانه آمریکا براى تغییر محاسبات مسئولان و نیز فاصله گرفتن مردم از نظام هدف دشمن است و گزینه قطعى ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه زمینه‌ها است.   وی بیان کرد: مذاکره با دولت کنونى آمریکا سمّ مضاعف است، البته جنگى نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده‌هاست و در این زمینه، اراده ملت ایران و نظام اسلامى قوى‌تر از دشمن است و به فضل الهى این بار هم پیروز خواهیم شد.   طهماسبی تصریح کرد: توطئه آمریکا فشار اقتصادی، عملیات روانی باهدف تغییر نظام محاسبانی مسئول کشور، تسلیم شدن مردم و رویارویی مردم با نظام است که نتیجه آن اولاً موجب افزایش نفرت مردم و مسئولان از آمریکا و دوما موجب افزایش شعارهای مرگ بر آمریکا شد.   وی با اشاره به لزوم هوشیاری و مقاومت در برابر حربه‌های دشمنان، بیان کرد: مدیریت‌ها بایستی تقویت شود، تقوا و برنامه‌ریزی جدی بایستی در هر منطقه‌ای سرلوحه کار قرار گیرد تا مشکلات مردم و اقتصاد نیز رفع گردد.یب جمعه کوهدشت با اشاره به‌ضرورت اعتماد به جوانان در مسائل کشور گفت: ملت ایران هوشیار است، چراکه شعار مقدس ما مرگ بر دشمنان خدا است. طهماسبی اظهار داشت: سد معشوره حق مسلم مردم کوهدشت است، مگر این مردم به گردن انقلاب حق ندارند؟! ما در ایام دفاع مقدس دارای دو گردان بودیم، این سد بایستی با پیگیری‌های قانونی احداث شود چراکه احیاکننده بخش کشاورزی و اشتغال کوهدشت است  

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد