تاریخ انتشار : شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 12:59
کد خبر : 55809

بیان نامناسب در تذکر لسانی دافعه ایجاد می‌کند

بیان نامناسب در تذکر لسانی دافعه ایجاد می‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آباده امروز، ۲۱ اردیبهشت‌ماه با حضور سلیمان مهدوی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس در این شهرستان برگزار شد.سلیمان مهدوی در این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از فارس، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آباده امروز، ۲۱ اردیبهشت‌ماه با حضور سلیمان مهدوی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس در این شهرستان برگزار شد.
سلیمان مهدوی در این نشست با بیان اینکه امر به معروف حاکمیتی نیست و باید نگاه مردم را به این مقوله تغییر دهیم، گفت: نگرش مردم نسبت به امر به معروف چندان مطلوب نیست و این فریضه الهی بیشتر به عنوان مزاحمت قلمداد می‌شود.
وی ادامه داد: یکی از عواملی که برای این فریضه دافعه ایجاد می‌کند، شیوه بیان و نوع مطرح کردن معروف و منکر یا همان تذکر لسانی است که این موضوع به دلیل عدم آموزش است.
مهدوی در ادامه با تأکید بر بررسی مشکلات ستاد شهرستان آباده گفت: به‌منظور منسجم شدن چارچوب ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان آباده، ابتدا باید دبیرخانه دائمی این ستاد در شهرستان آباده راه‌اندازی شود.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس با اشاره به نگاه ویژه ستاد استان به شهرستان آباده در اجرای این فریضه واجب، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های لازم آن‌گونه که شایسته است، امر به معروف و نهی از منکر در اولویت کار مسئولان شهرستان آباده قرار بگیرد.
یادآور می‌شود، در ابتدای این جلسه تعدادی از مسئولان گزارشی اجمالی از عملکرد حوزه اجرایی مربوطه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان آباده را ارائه کردند و در ادامه بر لزوم تشدید نظارت و مبارزه با روزه خواری در ایام ماه مبارک رمضان تأکید شد.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد