تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 10:40
کد خبر : 55614

امر به معروف و نهی از منکر خاکریزی در برابر هجمه های دشمن است.

امر به معروف و نهی از منکر خاکریزی در برابر هجمه های دشمن است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور یادگاری دادستان شهرستان شازند، عرب فرماندار شازند، ائمه جمعه، مهجوری فرمانده سپاه شازند و جمعی از مسئولین شهرستانی عضو ستاد در دفتر دادستان شهرستان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور یادگاری دادستان شهرستان شازند، عرب فرماندار شازند، ائمه جمعه، مهجوری فرمانده سپاه شازند و جمعی از مسئولین شهرستانی عضو ستاد در دفتر دادستان شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند در این جلسه گفت: امربه معروف و نهی از منکر یکی از ارکان اساسی حکومت اسلامی است که باید مورد توجه همه مردم و مسئولین قرار گیرد و نباید از آن غافل شویم.

حجت الاسلام موسوی افزود: برخی از تصمیمات در جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر حکم خاکریز‌هایی در مقابل هجمه‌هایی که به فرهنگ دینی و مذهبی واعتقادی ما می‌شود، دارد. وهمه باید به آن در هر جایگاهی که هستند توجه کنند.

در حال تکمیل…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد