تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 8:08
کد خبر : 55594

هشدار سخنگوی قوه قضاییه به روزه خواران

هشدار سخنگوی قوه قضاییه به روزه خواران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «غلامحسین اسماعیلی»، سخنگوی قوه قضاییه، در دومین نشست خبری خود در سال جدید ضمن تبریک ماه مبارک رمضان بیان کرد: امیدوارم از نعمات این ماه حداکثر بهره را ببریم. به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان دو

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «غلامحسین اسماعیلی»، سخنگوی قوه قضاییه، در دومین نشست خبری خود در سال جدید ضمن تبریک ماه مبارک رمضان بیان کرد: امیدوارم از نعمات این ماه حداکثر بهره را ببریم. به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان دو توصیه حقوقی در باب رعایت این ماه عرض می کنم. توصیه اول به عزیزان و شهروندان این است که حرمت ماه رمضان را نگه دارند به ویژه کسانی که به هر دلیل از روزه گرفتن معذور هستند. ههه می‌دانند تظاهر به روزه خواری تظاهر به فعل حرام است. توصیه دوم به بانوان محترم به رعایت بیش از پیش حجاب در معابر و اماکن عمومی است. به موجب تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی عدم رعایت حجاب جرم شناخته شده است. خواهران عفت و حجاب و آقایان نگاه را از نامحرم نگاه دارند.

او در خصوص برداشت قوه قضاییه از پرونده قتل طلبه روحانی گفت: در ارتباط با این قتل تحقیقات مقدماتی به اتمام نرسیده است. قاتل به محل وقوع با انگیزه ارتکاب جرم مراجعت کرده اما انگیزه دقیق این قتل در دست بررسی است. همدستان قاتل بازداشت هستند و تحقیقات در حال انجام است.

او در مورد هشدار دادستانی به وزیر ارتباطات گفت: امکانات فنی پلیس فتا در رصد فضای مجازی خوب است؛ البته در مورد اینکه کافی است یا خیر، باید دوستان نیروی انتطامی توضیحات لازم را ارایه بدهند. استنباط ما این است از امکانات خوبی برخورداند. متولی فضای مجازی شورای عالی فضای مجازی است و ماهم به عنوان قوه حامی این هستیم که تصمیمات در مراجع تصمیم گیری انجام شود. اما در خارج از جلسات شورا برخی اظهارنظرهایی دارند که اینها عکس العمل هایی به همراه دارد.

خبر تکمیل می شود…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد