تاریخ انتشار : جمعه 8 اردیبهشت 1396 - 5:34
کد خبر : 5510

جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر مدارس عشایر کشور در شیراز آغاز شد

جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر مدارس عشایر کشور در شیراز آغاز شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، مراسم افتتاحیه جشن تکلیف بیش از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر مدارس عشایری سراسر کشور شب گذشته، ۷ اردیبهشت‌ماه در مجتمع اردوگاهی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد. این جشن تکلیف در قالب یک دوره

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، مراسم افتتاحیه جشن تکلیف بیش از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر مدارس عشایری سراسر کشور شب گذشته، ۷ اردیبهشت‌ماه در مجتمع اردوگاهی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد.

این جشن تکلیف در قالب یک دوره سه روزه آموزشی از هفتم تا دهم اردیبهشت‌ماه جاری و در مجتمع اردوگاهی شهید آیت‌الله دستغیب واقع در جاده شیراز ـ مرودشت برگزار می‌شود.

محمدنظری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در مراسم افتتاحیه این برنامه گفت: اولین دوره آموزشی و جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر عشایر سراسر کشور در راستای اهداف نظام تعلیم وتربیت و توسعه و تعمیق فرهنگ اقامه نماز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه عشایر افرادی مستعد و با فرهنگ هستند که الگوی وفاداری و قدرشناسی برای همه ما هستند، گفت: اولین دوره آموزشی دانش‌آموزان پسر مکلف عشایر کشور در مدت چهار روز و در راستای اهداف نظام تعلیم و تربیت، اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و توسعه و تعمیق فرهنگ اقامه نماز در سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در ادامه گفت: در این برنامهبیش از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر مکلف دوره متوسطه اول عشایر استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری، خوزستان، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، یزد و فارس حضور دارند.

نظری اظهار کرد: در کنار برنامه جشن تکلیف این دانش‌آموزان، کارگاه‌های آموزشی با عناوینتولد معنوی، بهار بندگی، صحت قرائت نماز، احکام، آشنایی با تقلید و مرجعیت، نشاط و شادابی، نجوم و قبله‌شناسی و فرهنگ تشکر برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: زیارت حرم مطهر شاهچراغ(ع) و بازدید از ابنیه تاریخی و فرهنگی شامل تخت جمشید، حافظیه، سعدیه نیز از جمله برنامه‌های فوق برنامه پیش‌بینی شده برای این دانش‌آموزان است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد