تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 5:18
کد خبر : 55052

طلاق در خلخال افزایش یافت

طلاق در خلخال افزایش یافت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، سید عیسی کریم پور روز سه شنبه در جلسه کارگروه پیشگیری و کاهش طلاق خلخال افزود: در حالی که ۱۷۵ مورد واقعه طلاق در سال ۹۶ در دفتر ثبت طلاق این شهرستان به ثبت رسیده این میزان در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا ، سید عیسی کریم پور روز سه شنبه در جلسه کارگروه پیشگیری و کاهش طلاق خلخال افزود: در حالی که ۱۷۵ مورد واقعه طلاق در سال ۹۶ در دفتر ثبت طلاق این شهرستان به ثبت رسیده این میزان در سال گذشته به ۱۷۹ مورد افزایش رسید.
او گفت: تا پایان دی ماه سال گذشته آمار طلاق شهرستان حاکی از کاهش ۵ درصدی بود ولی این میزان در ۲ ماه آخر سال افزایش یافت.
وی با بیان اینکه ازدواج و طلاق ۲ رویداد اجتماعی مهم در تشکیل جامعه هستند از کاهش ۱۳ درصدی آمار ازدواج در سال ۹۷ در مقایسه با سال ۹۶ خبر داد و گفت: ۸۲۱ مورد ازدواج به ثبت رسیده سال ۹۶ در این شهرستان به ۸۱۱ مورد در سال گذشته کاهش یافت.
کریم پور اظهار داشت: میزان تولد نیز در این شهرستان در سال ۹۷ نسبت به سال ما قبل آن ۵.۵ درصد کاهش یافته و مرگ و میر و فوت شدگان هم ۷.۵ درصد در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ رشد داشته است.
وی افزود: مجموع متولدین سال ۹۶ این شهرستان هزار و ۱۰۸ نفر بود که این میزان در سال گذشته با ۶۰ نفر کاهش به هزار و ۵۳ رسیده است.
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خلخال نیز در این جلسه طلاق را یکی از آسیب های خطرناک و تهدید کننده بنیان خانواده دانست و گفت: دستیابی به اهداف کاهش و پیشگیری از طلاق از دغدغه های مسئولان این شهرستان بوده که برای رسیدن به این هدف مشارکت همگانی مردم لازمه کار است.
احمد قنبری اظهار داشت: مسئولان انتقادهای سازنده را برای جبران نقیصه های موجود در کار خود با آغوش باز پذیرا باشند و به جای واکنش سریع و تند در مقابل انتقاد از آن برای تقویت نقاط ضعف استفاده کنند.
او افزود: افزایش ۲ درصدی آمار طلاق سال گذشته نباید تاثیری در ادامه روند اقدامات شروع شده از سال گذشته برای پیشگیری و کاهش این آسیب اجتماعی در خلخال باشد.
او گفت: سند کاهش طلاق شهرستان در سال گذشته تدوین و وظایف مسئولان دستگاه های اجرایی کارگروه کاهش طلاق مشخص شده است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
۷۱۱۹/۶۰۱۸
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد