تاریخ انتشار : جمعه 30 فروردین 1398 - 5:20
کد خبر : 54691

اظهارات جنجالی خواننده زن افغان درباره حجاب

اظهارات جنجالی خواننده زن افغان درباره حجاب

برترین‌ها: آریانا سعید که بی‌تردید می‌توان گفت مشهورترین آوازخوان زن در افغانستان است. این بار اظهارات او در باره زنان محجبه مانند بمبی در شبکه‌های اجتماعی ترکید و باز هم برای آریانا سعید جنجال‌ آفرید. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از رسانه‌های فارسی زبان؛ او خطاب

برترین‌ها: آریانا سعید که بی‌تردید می‌توان گفت مشهورترین آوازخوان زن در افغانستان است. این بار اظهارات او در باره زنان محجبه مانند بمبی در شبکه‌های اجتماعی ترکید و باز هم برای آریانا سعید جنجال‌ آفرید.

اظهارات جنجالی خواننده زن افغان درباره حجاب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از رسانه‌های فارسی زبان؛ او خطاب به منتقدانش درباره بحث حجاب می گوید که حتی کامل‌ترین فرد نباید دیگران را قضاوت کند و مورد انتقاد قرار بدهد و می افزاید که “شما نمایندگان و یا پیامبران خدا نیستید که می‌آیید و درباره دیگران قضاوت می کنید.”

خانم سعید می‌گوید: مسلمان بودن به این نیست که روسری بکنم. این بخش از حرفهای آریانا سعید غوغایی در میان منتقدان و برخی از کاربران صفحات اجتماعی ایجاد کرده است. برخی او را به توهین به مقدسات متهم کرده‌اند. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد