تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 12:53
کد خبر : 54665

«محکومین ۲» به کنداکتور پاییز می‌رسد/ قصه‌های قضایی از مجازات جایگزین تا طلاق

«محکومین ۲» به کنداکتور پاییز می‌رسد/ قصه‌های قضایی از مجازات جایگزین تا طلاق

بهروز مفید، تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «محکومین» که این روزها فصل دوم را جلوی دوربین دارد به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو گفت: «محکومین ۲» قرار است در ۴۰ اپیزود به تولید برسد که درحال حاضر نیز اپیزود ۲۷ را تولید کرده ایم و گروه همچنان مشغول تصویربرداری هستند. وی افزود: لوکیشن‌های ما منطبق با قصه ای

بهروز مفید، تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «محکومین» که این روزها فصل دوم را جلوی دوربین دارد به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو گفت: «محکومین ۲» قرار است در ۴۰ اپیزود به تولید برسد که درحال حاضر نیز اپیزود ۲۷ را تولید کرده ایم و گروه همچنان مشغول تصویربرداری هستند.

وی افزود: لوکیشن‌های ما منطبق با قصه ای که روایت میکنیم، در تهران قرار دارد هرچند که فضای قصه های سریال می طلبد که در لوکیشنهای مختلفی نیز کار کنیم و این جابجایی از این لوکیشن به دیگری را خواهیم داشت.

مفید با تاکید بر اینکه در فصل اول سریال تنها روی مجازاتهای جایگزین تمرکز کردیم، اضافه کرد: در فصل دوم هم داستان را روی مجازات های جایگزین خواهیم داشت و هم روی بحث طلاق متمرکز هستیم.

این تهیه کننده در عین حال عنوان کرد: برخلاف فصل قبل که دو بازیگر یعنی لیلا زارع و سپیده خداوردی به عنوان مددکار قضایی، در دو مقطع زمانی جدا روایتگر قصه و نقش اصلی «محکومین» بودند اما در فصل دوم نازنین فراهانی کارکتر اصلی مجموعه است.

بهرز مفید همچنین درباره زمان اتمام کار و پخش سریال نیز اعلام کرد؛ مطابق با برنامه ای که تنظیم کرده ایم تصویربرداری مجموعه «محکومین ۲» تیرماه به اتمام میرسد و پخش نیز به احتمالا فراوان در پاییز خواهد بود.

گفتنی است «محکومین ۲» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی سال گذشته در قالب در ۴۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در اطراف اسلامشهر کلید خورد. هر قسمت از این سریال یک اپیزود و هر اپیزود دو بازیگر اصلی دارد. همچنین در فصل دوم این سریال حدود ۵۰۰ بازیگر حضور خواهند داشت که ۸۰ نفر ایفاگر نقش اصلی و مابقی بازیگران فرعی محکومین خواهند بود.

نازنین فراهانی، مریم کاظمی، مزدک رستمی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، نگار عابدی، محمد شیری، علیرضا جعفری، نادر فلاح، حسین سلیمانی، مریم بوبانی، علیرضا استادی، معصومه قاسمی پور، بهراد خرازی، مهری آل اقا، محمود جعفری، افسانه ناصری، جمشید صفری، ژاکلین آواره و … از بازیگران این سریال اپیزودیک هستند.

سریال «محکومین ۲» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که به نویسندگی مجید اسماعیلی پارسا و امیر محمد عبدی برای پخش از این شبکه تولید می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد