تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 9:38
کد خبر : 5460

«پسین اردیبهشت» در فصل بهار نارنج ۱۹ شب میزبان جشن‌های عید تا عید خواهد بود

«پسین اردیبهشت» در فصل بهار نارنج ۱۹ شب میزبان جشن‌های عید تا عید خواهد بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به نقل از اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، احمد همتی بوشهری از برگزاری ویژه برنامه‌های جشن و سرور در سومین حرم اهل بیت(ع) خبر داد و گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، به نقل از اداره ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، احمد همتی بوشهری از برگزاری ویژه برنامه‌های جشن و سرور در سومین حرم اهل بیت(ع) خبر داد و گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و تقارن این اعیاد با هفته شیراز، جشن‌های پرشور با حضور گسترده مردم در تمام مناطق شهرداری شیراز برگزار می‌شود.

وی به تشریح جزئیات این برنامه‌ها پرداخت و افزود: از روز دوشنبه، ۴ اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت ۱۹ شب جشن‌های عید تا عید در باغ هنر شیراز همراه با برگزاری جشنواره پسین اردیبهشت میزبان مردم خواهد بود.

معاون فرهنگی شهردار شیراز همچنین از برگزاری جشن ویژه عید سعید مبعث با همکاری شهرداری منطقه ۹ شیراز خبر داد و گفت: این برنامه در روز دوشنبه، ۴ اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در شهرک بهارستان برگزار شد.

همتی بر لزوم توزیع متوازن جشن‌های عید تا عید در تمامی نقاط شهر شیراز و فراهم شدن زمینه برای استفاده تمام شهروندان از این برنامه‌ها تأکید کرد و گفت: روز پنج‌شنبه، ۷ اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء جنگ شادی و جشن با همکاری شهرداری منطقه ۵ در بوستان حجاب واقع در شهرک مطهری برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین در روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۳ جشن‌های بزرگ عید تا عید در خیابان ۹ دی و با همکاری شهرداری منطقه ۸ برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه برای برگزاری جشن عید مبعث با همکاری شهرداری منطقه ۷ نیز برنامه‌ریزی شده است، گفت: این ویژه برنامه روز سه‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در میدان گلسرخ، بوستان خانواده میزبان مردم خوب شیراز خواهد بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد