تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 8:39
کد خبر : 5457

نماز موجب افزایش اعتماد به ‌نفس در شخصیت افراد می‌شود

نماز موجب افزایش اعتماد به ‌نفس در شخصیت افراد می‌شود

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرگزاری ‌لمللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: نماز موجب افزایش اعتمادبه‌نفس در شخصیت افراد می‌شود. وی افزود: نمازگزار در مقایسه با کسى که نماز نمى‌خواند، احساس آرامش بیشترى دارد. هـنـگـامى که از طریق نماز، روح خود را به معراج مى‌فرستد و با خـدا

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرگزاری ‌لمللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: نماز موجب افزایش اعتمادبه‌نفس در شخصیت افراد می‌شود.

وی افزود: نمازگزار در مقایسه با کسى که نماز نمى‌خواند، احساس آرامش بیشترى دارد. هـنـگـامى که از طریق نماز، روح خود را به معراج مى‌فرستد و با خـدا و نام او پیوند مى‌دهد، احساس عزت و قدرت مى‌کند و از هیچ کس و هیچ قدرتى نمى‌ترسد.

حجت الاسلام منتشلو بیان کرد: در جـهان امروز که لجام گسیختگى فرهنگى به طور فزاینده‌اى سلامت و امـنیت جانى بسیارى از جوامع را به مخاطره انداخته است و همه روزه شاهد طغیان و عصیان گروه‌هاى مختلف مردم به‌ویژه نوجوانان و جـوانان هستیم.

وی اعلام کرد: چیزى جز نـماز و توکل نمى تواند ناجى این افراد از مـنـجـلاب ایـن گـنـاهان عظیم شود و آن ها را از سقوط به دره نیستى و فلاکت باز دارد.

وی در پایان یادآور شد: نماز نه تنها قرب و نزدیکی به خداوند را برای انسان به ارمغان می‌آورد، بلکه تاثیرات آن در زندگی فردی و اجتماعی انسان نیز بی‌شمار است، آثاری که در بهبود زندگی آدمی نقش بسزایی دارد و بی‌شک با پرپا داشتن نماز، با توجه به آثار و فواید بی‌شمار آن، جامعه رفته رفته به سوی کمال و سعادت، پیش می‌رود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد