تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 4:38
کد خبر : 5444

برگزاری جشنواره «قرآن و نماز» ویژه کودکان در الیگودرز

برگزاری جشنواره «قرآن و نماز» ویژه کودکان در الیگودرز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مؤسسه قرآنی نورالثقلین الیگودرز اقدام به برگزاری بزرگ‌ترین جشنواره قران و نماز ویژه کودکان در سنین پنج تا ۱۰ سال کرده است.حفظ ۵ سوره آخر ویژه کودکان ۵ سال و حفظ ۱۲ سوره آخر ویژه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مؤسسه قرآنی نورالثقلین الیگودرز اقدام به برگزاری بزرگ‌ترین جشنواره قران و نماز ویژه کودکان در سنین پنج تا ۱۰ سال کرده است.
حفظ ۵ سوره آخر ویژه کودکان ۵ سال و حفظ ۱۲ سوره آخر ویژه کودکان مقطع پیش‌دبستانی برگزار می‌شود.همچنین نیم جزء آخر ویژه کودکان ۷ الی ۸ ساله و حفظ جزء ۳۰ قرآن ویزه کودکان ۸ تا ۱۰ سال برگزار می‎شود.
مسابقه نماز نیز ویژه کودکان ۶ تا ۱۰ سال است و ثبت‌نام برای شرکت در این جشنواره قرآنی از ۲۶ فروردین‌ماه امسال اغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری ادامه دارد.
علاقمندان برای نام‌نویسی می‎توانند به مؤسسه قرآنی نورالثقلین واقع در خیابان شهید محمودی، انتهای کوچه وحدت دوم و یا دارالقرآن شهید ابوالحسنی مراجعه کنند در پایان به قبول‌شدگان این جشنواره قرآنی گواهی‎نامه اعطا می‎شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد