تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردین 1398 - 8:53
کد خبر : 54265

کاهش نرخ طلاق نسبت به ۴ سال گذشته در مازندران

کاهش نرخ طلاق نسبت به ۴ سال گذشته در مازندران

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در سالی که گذشت، در استان مازندران شاهد کاهش نرخ  ازدواج و طلاق بودیم. وی با بیان اینکه نرخ ازدواج در سال ۹۷،  ۲.۳ درصد و نرخ طلاق  ۴.۱ درصد بوده که از روند کاهشی برخوردار بودند، افزود: برای نخستین بار در

علی رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در سالی که گذشت، در استان مازندران شاهد کاهش نرخ  ازدواج و طلاق بودیم.

وی با بیان اینکه نرخ ازدواج در سال ۹۷،  ۲.۳ درصد و نرخ طلاق  ۴.۱ درصد بوده که از روند کاهشی برخوردار بودند، افزود: برای نخستین بار در طول ۴ سال گذشته شاهد کاهش میزان طلاق در استان مازندران بودیم.

مدیرکل ثبت احوال مازندران با اشاره به اینکه در سال ۹۷، ۲۷ هزار و ۸۷۶ واقعه ازدواج و ۷ هزار و ۷۸۳ واقعه طلاق در استان مازندران داشتیم، اضافه کرد: این در حالی است که ۳۹ هزار و ۸۳۴ ولادت و ۱۶ هزار و ۵۵ واقعه وفات در سال گذشته در مازندران به وقوع پیوست.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه ثبت‌نام برای دریافت کارت ملی هوشمند هم‌چنان در حال انجام است، تصریح کرد: تاکنون ۸۱ درصد از مردم واجد شرایط در استان مازندران به‌عمل آمده که در حدود ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار نفر هستند، که این کارت را دریافت کرده تا در حال دریافت آن هستند.

رجبی بیان کرد: ما می‌توانیم ماهانه ۲۰۰ هزار نفر و روزی ۸ هزار نفر را برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کنیم، از این رو از مردم می‌خواهیم تا با مراجعه به سایت ثبت احوال و یا به نزدیک‌ترین اداره پست یا دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و عملیات ثبت‌نام را انجام دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ح

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد