تاریخ انتشار : جمعه 9 فروردین 1398 - 3:20
کد خبر : 53956

کسب سهمیه المپیک نیاز به تمرین و تلاش‌های فراوان دارد/ کاراته بانوان رشد چشمگیری داشته است/ حجاب اعتقاد قلبی من است و حفظ آن برایم مهمتر از رنگ مدال خواهد بود

کسب سهمیه المپیک نیاز به تمرین و تلاش‌های فراوان دارد/ کاراته بانوان رشد چشمگیری داشته است/ حجاب اعتقاد قلبی من است و حفظ آن برایم مهمتر از رنگ مدال خواهد بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رزیتا علیپور، عضو تیم ملی کاراته بانوان درباره رویدادهای مختلف ورزشی در سال ۹۷ در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: در سال ۹۷ بازی های مهم آسیایی، جاکارتا و جهانی را پشت سر گذاشتیم. در این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رزیتا علیپور، عضو تیم ملی کاراته بانوان درباره رویدادهای مختلف ورزشی در سال ۹۷ در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: در سال ۹۷ بازی های مهم آسیایی، جاکارتا و جهانی را پشت سر گذاشتیم. در این رویدادهای مختلف ورزشی بخشی از آن برایم تلخ و بخشی هم شیرین بود. 

وی ادامه داد: همه تمرکزم حضور در مسابقات مختلف جهانی است که با کسب امتیازات بتوانم به سهمیه المپیک برسم و امیدوارم با کسب مدال خوش رنگ در رویدادهای مختلف ورزشی دل مردم کشورم را شاد کنم.

علیپور با اشاره به اینکه مهمترین خواسته من از خودم در سال ۹۸ رسیدن به سهمیه المپیک است، افزود: رشته ورزشی کاراته در سال آینده، سال پر تلاشی را پیش رو خواهد داشت. همه تلاش خود را به کار می برم تا در این مسابقات به عنوان های خوبی برسم و با کسب سهمیه المپیک که افتخار بزرگی است بتوانم حضور موفقی در المپیک توکیو داشته باشم.

وی ادامه داد: تیم ملی کاراته بانوان پتانسیل کسب سهمیه را دارند و می توانند با همه توان نتایج خوبی در رقابت های مختلف کسب کنند. امیدوارم سال آینده با مدال هایی که به‌دست می آورم دل مردم ایران را شاد کنم. برای همه کاراته کاهای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت دارم.

علیپور با تاکید بر اینکه خوشبختانه شرایط اردوها رضایت بخش است، تمرینات بدنسازی و کاراته را به خوبی پشت سرگذاشتیم تا به امید خدا بتوانیم با آمادگی خوبی در رقابت ها حضور داشته باشیم، بیان کرد: با توجه به المپیکی شدن کاراته، انگیزه همه بازیکنان بالا رفته، اکثر کشورها برنامه‌ریزی بلند مدتی را در دستور کار خود قرار داده اند تا بتوانند نه تنها در جاکارتا بلکه در المپیک ۲۰۲۰ نتیجه خوبی کسب کنند.  تیم ملی بانوان از این قاعده مستثنی نیست، تمام تلاش ما در اکثر مسابقات کسب بهترین نتیجه است، در این مدت هم اردوهای تیم پیگیری می شود و امیدوارم هر چهار نماینده ای که قرار است در جاکارتا روی تاتامی برویم با دست پر برگردیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم از فرصت های‌مان نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. شرایط تمرینی بسیار خوب برگزار شد و مربیان و بازیکنان تلاش خود را کردند. امیدوارم حاصل این تلاشِ دسته جمعی بسیار خوب باشد. همه ملی پوشان از تمرینات راضی هستند و به آمادگیِ که مدنظر کادر فنی و خود ملی پوشان بود بسیار نزدیک شدیم. حجاب اعتقاد قلبی من است و حفظ آن برایم مهمتر از رنگ مدالم خواهد بود و افتخار می کنم با این پوشش در مسابقات برون مرزی شرکت می کنم. سال جدید را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی برای مردم کشورم باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد