تاریخ انتشار : جمعه 24 اسفند 1397 - 10:20
کد خبر : 53197

فضای مجازی باید مدیریت شود

فضای مجازی باید مدیریت شود

امام جمعه ورامین: فضای مجازی باید مدیریت شود حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با هشدار به خود و همه مسئولان نسبت به بی تفاوتی نسب به امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر بی‌تفاوت باشیم، آینده نگران کننده‌ای خواهیم داشت، چرا که دشمن با تمام توان به جنگ

امام جمعه ورامین: فضای مجازی باید مدیریت شود

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با هشدار به خود و همه مسئولان نسبت به بی تفاوتی نسب به امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر بی‌تفاوت باشیم، آینده نگران کننده‌ای خواهیم داشت، چرا که دشمن با تمام توان به جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه کشور ما روی آورده و به دنبال قتل عام است، اما برخی از ما خوابیده‌ایم و هنوز به این باور نرسیده‌ایم، که باید فضای مجازی مدیریت شود.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایسنا، امام جمعه ورامین افزود: در خصوص امر به معروف و نهی از منکر قانون است، حکم خدا هست، ولی مجریان قانون کجایند، اگر به این ۲ فریضه عمل می‌شد، شاهد این مظاهر فساد در کشور نبودیم، اگر این ۲ فریضه غریب نبود، برخی افراد در برخی پست‌ها نبودند، اگر به قانون عمل می‌شد، این وضعیت نکبت بار اقتصادی پیش نمی‌آمد و یک نماینده مجلس جرأت حمایت از سران فتنه را به خود نمی‌داد.

وی با بیان این‌که از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران و کشور می‌خواهم، حرکت بیشتری داشته باشند، ادامه داد: همه دستگاه‌ها، جایگاه‌ها و مردم در امر به معروف و نهی از منکر مسئولند، اما بنده از نیروی انتظامی می‌خواهم، با حضور قوی‌تر خود در راستای این امر تلاش کند و قطعاً دعای خیر مردم، به ویژه خانواده شهدا همراه آنها خواهد بود.

خطیب جمعه ورامین گفت: باور کنیم، که آمریکایی‌ها و عمال آنها به جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه کشور ما روی آوردند، آنها جرأت تعرض نظامی ندارند و از قدرت نظامی ایران با خبر هستند و می‌دانند، اگر دست از پا خطا کنند و اراده تعرض نظامی به این ملت را داشته باشند، پوزه آنها به خاک مالیده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان این‌که غیرت انقلابی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر شکست دشمن در عرصه جنگ اقتصادی و تبلیغاتی است، گفت: ما می‌بایست، در برابر تهاجم حداکثری دشمن تمام امکانات و توانایی‌های خود را به کار گرفته و به فضل الهی سنگین‌ترین شکست تاریخ آمریکا را نصیب این کشور کنیم.

وی با تاکید بر توجه بر ادای حق مردم دیار شهدای کفن پوش ۱۵ خرداد افزود: دولت مصوباتی در مورد اصلاح ساختار سیاسی و جغرافیایی استان‌های مختلف داشته است، ولی از این اصلاح در استان تهران تاکنون خبری نیست.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: سال‌هاست، به مردم ورامین وعده فرمانداری ویژه داده شده است و مراحل این امر در دولت‌های قبل طی شده است و حتی بنر تبریک نیز در سال‌های قبل در سطح شهر نصب شد.

محمودی از مسکوت ماندن تداوم این امر و مطالبه به حق مردم در دولت فعلی انتقاد کرد و گفت: اصلاح حریم شهری نیز می‌تواند مشکلات فراوانی که تاکنون این عدم اصلاح به همراه داشته است، رفع کند، اگرچه تاکنون این تأخیر موجه نبوده و سال‌ها به این منطقه آسیب زده است و قطعاً می‌بایست، برای این تأخیر به مردم پاسخگو بود، اما حال که پرونده این مساله در کشور گشوده شده است، مردم ورامین نیز منتظرند، هرچه سریع‌تر به حق خود برسند.

امام جمعه شیراز: تبعیت از ولی امر تنها راه انجام درست امور است

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تبریک ایام مبارک ماه رجب و هم‌چنین حلول سال نو، تصریح کرد که تنها راه انجام درست امور تبعیت محض از ولی امر است.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های آخرین نماز جمعه سال ۹۷ گفت: خداوند به هر انسانی یک فرصت عطا می‌کند، ما در فرصتی که هستیم باید کارمان را درست انجام دهیم، درست بودن کار به این است که بدانیم ولی امر زمان از ما چه می‌خواهد.

امام جمعه شیراز با اشاره به قرار داشتن در ایام سالگرد رحلت مرجع ارزشمند و عالیقدر منطقه فارس، حضرت آیت الله العظمی سیدنورالدین هاشمی، گفت: از ویژگی‌های این شخصیت بزرگ آن بود که دین را در همه ابعادش می‌خواست و دنبال می‌کرد.

دژکام با تصریح این‌که سال ۹۸ ممکن است دشمن تحریم‌های سنگین پیش‌بینی و اعمال کند، گفت: همه باید از همین الآن پاشنه‌ها را بکشیم تا پشت سر آقا حرکت کنیم و اجازه ندهیم حرف رهبرمان زمین بماند؛ باید همراه با رهبر انقلاب حرکت کرد نه قدمی عقب‌تر نه قدمی جلوتر.

دژکام با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری، این مطالب را نگاهی جدید به مسائل جامعه دانست و گفت: باید صحبت‌های آقا را گوش کرده یا بخوانیم و تلاش ما این باشد که رفتار انقلابی را مطابق نظر ایشان تنظیم کنیم.

امام جمعه شیراز با بیان این‌که مسیر رسیدن به معنویت و اخلاق و تربیت متعالی، صراط مستقیم مورد تاکید دین اسلام و قرآن و اهل بیت است، گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که بیش از امیرالمومنین(ع) هستی را شناخته است؛ مسیری را که ایشان نشان داده باید تبیین کرد؛ مسیری که آغاز، هدف و انجام انسان را مشخص می‌کند.

او با بیان این‌که این مطالب در بحث معرفت نظری مطرح می‌شود، تصریح کرد: همه باید به این مباحث نظری پایبند باشیم، نمی‌توان فقط مدعی بود که ما مباحث را مطرح کردیم حالا دیگران عمل کنند، هر فردی خودش باید ابتدا پایبند معنویت و اخلاق و تربیت باشد.

امام جمعه شیراز با یادآوری این‌که امروز به دلیل مشکل ترافیک و دشواری تردد در مسیر رسیدن به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، نماز جمعه شیراز با تاخیر آغاز شد، بر لزوم توجه به ایجاد و گسترش دسترسی‌های مناسب به حرم مطهر تاکید و ابراز امیدواری کرد که با حمایت تمام مسئولان و همراهی همه دستگاه‌ها این مهم انجام شود.

دژکام در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه شیراز با اشاره به عملیات تروریستی اخیر در دو مسجد نیوزلند، این حرکت را محکوم و اضافه کرد که این مشکلات و مسائل جهان اسلام را به پیشگاه خداوند متعال شکایت می‌بریم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد