تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 11:26
کد خبر : 53166

طلاق ۴درصد کاهش یافت/«امیرعلی» و «فاطمه» در صدر اسامی قزوینی‌ها

طلاق ۴درصد کاهش یافت/«امیرعلی» و «فاطمه» در صدر اسامی قزوینی‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن وفایی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به آمار متولدین سال جاری اظهار کرد: در یازده ماهه سال جاری تعداد ۱۷۳۱۷ واقعه ولادت به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن وفایی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به آمار متولدین سال جاری اظهار کرد: در یازده ماهه سال جاری تعداد ۱۷۳۱۷ واقعه ولادت به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل با ۱۹۳۸۱ نفر ۱۰ درصدکاهش داشته است. 

وی افزود: طی ۱۱ ماهه نخست امسال ۸۸۸۸ پسر و ۸۴۲۹ دختر در استان قزوین متولد شده است که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰۲۰ پسر و ۹۳۶۱ دختر بوده است. 

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین تصریح کرد: نسبت جنسی حاصل از ثبت ولادت در یازده ماهه سال ۱۳۹۷ برابر با ۱۰۵ است که همین شاخص در سال قبل برابر با ۱۰۷ بوده یعنی در مقابل ۱۰۰ واقعه ولادت ثبت شده دختر حدود۱۰۵ ولادت پسر به ثبت رسیده است. 

وی عنوان کرد: در استان قزوین بیشترین فراوانی اسامی برای پسران به ترتیب امیر علی، امیرحسین، امیر عباس، ابوالفضل و محمد طاها و برای دختران فاطمه، زهرا، حلما، یسنا و نازنین زهرا است.

این مسئول در ادامه با اشاره به آمار واقعه وفات در استان بیان کرد: در یازده ماهه سال ۱۳۹۷ تعداد ۵۴۵۶ واقعه فوت به ثبت رسیده که نسبت به سال قبل یک درصد افزایش داشته است.

۷۹۷۶۶۸ نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌نام کرده‌اند
وفایی اضافه کرد: در یازده ماهه سال جاری در مقابل هر ۱۰۰ فوت ثبت شده زنان تعداد ۱۲۶ مورد فوت مردان به ثبت رسیده است که همین نسبت در سال قبل ۱۲۸ بوده است.

وی در ادامه گفت: در یازده ماهه سال ۱۳۹۷تعداد ۷۶۹۷ واقعه ازدواج به ثبت رسیده است که نسبت به سال قبل ۹ درصد کاهش داشته است. 

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین اضافه کرد: همچنین در یازده ماهه سال ۱۳۹۷تعداد ۲۵۵۶ واقعه طلاق به ثبت رسیده که نسبت به سال قبل ۴ درصد کاهش داشته است. 

وی در پایان بیان کرد: تعداد واجدین شرایط (افراد بالای ۱۵ سال ) دریافت کارت هوشمند ملی در استان تعداد ۹۹۰۵۶۰ نفر است که از این تعداد افراد واجد شرایط تعداد۷۹۷۶۶۸ نفر برای کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده‌اند که بالغ بر ۸۰/۵۳ درصد بوده است. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد