تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 10:39
کد خبر : 53162

برنامه های نوروز در راستای سلامت و نشاط جامعه برگزار شود

برنامه های نوروز در راستای سلامت و نشاط جامعه برگزار شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، محمود الله مرادی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: برنامه ریزی و تدوین برنامه های نوروزی دستگاه های دولتی در راستای ایجاد نشاط در جامعه و جذب گردشگراقدام پسندیده و مطلوب و قابل تقدیری است.وی اضافه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، محمود الله مرادی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: برنامه ریزی و تدوین برنامه های نوروزی دستگاه های دولتی در راستای ایجاد نشاط در جامعه و جذب گردشگراقدام پسندیده و مطلوب و قابل تقدیری است.
وی اضافه کرد: بی شک نه تنها با اجرای برنامه هایی که هدف آنها ایجاد فضای امیدآفرین و نشاط و جذب گردشگر است مخالف نیستیم بلکه از برگزار کنندگان آن هم حمایت می کنیم.
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان افزود: مواقعی مسئولان اجرای برنامه های نوروزی را برنامه ریزی می کنند ولی گاهی اوقات هدایت آنها بدست افراد دیگری می افتد، که این شرایط قابل قبولی نیست.
الله مرادی یادآورشد: حفظ ارزش های اسلامی و دینی از مسائل ضروری است که تمامی مسئولان جمهوری اسلامی برابر قانون از این دستاوردها دفاع می کنند.
وی افزود: امروز عده ای تلاش می کنند به بهانه جشن های نوروزی برنامه هایی که در شان و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نباشد، را برگزار کنند.
الله مرادی اضافه کرد: برنامه های نوروزی باید در راستای سلامت و نشاط جامعه اجرا شود نه زدودن ارزش ها و اعتقادات مردم در این مراسم ها مد نظر عده ای قرار گیرد.
وی یادآور شد: از سال های گذشته انتقادات جدی به برنامه هایی که اصول اخلاقی، شرعی را رعایت نکردند و توجهی هم به اعتقادات مردم نداشتند، داشتیم وهمواره هم در مقابل برگزاری چنین مراسماتی خواهیم ایستاد.
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: نباید زمینه فعالیت جریان های معاند فرهنگ ایران اسلامی که مردم انقلابی سالیان متمادی برای حذف آن خون دادند ایجاد شود.
الله مرادی اضافه کرد: قطعا مسئولان امنیتی و سیاسی و فرهنگی از تخلف افرادی که جشن های نوروزی را برخلاف اعتقادات و ارزش های اسلامی برگزار می کنند، چشم پوشی نمی کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انتظار می رود انتصابات جدید فرمانداران چند شهرستان استان منشاء تحرک باشد و زمینه به گونه ای برای آنها فراهم شود که مشکلات مردم را برطرف کنند.
الله مرادی اظهار داشت: تعدادی از مسئولان کار خود را رها کردند و بیشتر وقت خود را صرف تبلیغات انتخاباتی می کنند می طلبد بجای این اقدامات همت خود را برای خدمت بهتر به مردم بکار گیرند.
وی اضافه کرد: در مقابل هر برنامه ای که اصول و ارزش های انقلاب اسلامی زیر سوال ببرد و از نمادهای ضد انقلابی و ضد اخلاقی استفاده شود ایستادگی می شود.
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان در ارتباط با پوشیدن لباس کُردی توسط بانوان یکی از ادارات استان هم گفت: بیان شده این ستاد از این اداره و چند دستگاه ها اجرایی استان شکایت نکرده بلکه به آنها تذکر داده شده است.
الله مرادی با اشاره به اینکه اداره دولتی نمایشگاه مُد و لباس نیست، اضافه کرد: شکی در این نیست که لباس کُردی از پوشش و حجاب کامل برخوردار است ولی این لباس هم دارای چارچوبی است که باید رعایت شود.
۹۹۳۶ / ۳۰۳۴
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد