تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 فروردین 1396 - 11:33
کد خبر : 5290

سیم‌بانان، فداکارانی که در سختی‌ها آسایش را نثار مردم می‌کنند

سیم‌بانان، فداکارانی که در سختی‌ها آسایش را نثار مردم می‌کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از “دزفول امروز”، در جامعه افرادی هم هستند که جان خود را برای آسایش دیگران به مخاطره می اندازند و “سیم‌بانان” از جمله ی اینانند. مدیر توزیع نیروی برق شهرستان دزفول به مناسبت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از “دزفول امروز”، در جامعه افرادی هم هستند که جان خود را برای آسایش دیگران به مخاطره می اندازند و “سیم‌بانان” از جمله ی اینانند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان دزفول به مناسبت روز جهانی “سیم بان” پیامی صادر کرد.

متن پیام محسن نمازی فر مدیریت توزیع برق شهرستان دزفول که توسط این مدیریت در اختیار خبرنگار دزفول امروز قرار گرفت به شرح زیر است.

در دنیای کنونی انرژی برق از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم با تلاش شبانه روزی عزیزان سیم بان در اختیار مصرف کنندگان در سرتاسر دنیا می رسد.

در استان خوزستان و در روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان و نیز روزهایی که گرد و غبار شدید باعث تعطیلی اداره ها و مدارس می گردد، تمام تلاش سیم بانان پر افتخار ما برای تامین برق مطمئن به منظور آسایش هر چه بیشتر مردم رقم می خورد.

همین تلاش و خدمت رسانی به مردم، در شرایط بارندگی به خصوص در مناطق روستایی تداعی گر ایثار، جان فشانی و خلوص در انجام وظیفه می باشد.

به واسطه ی همین از خود گذشتگی های سیم‌بانان است که مردم عزیز ما می توانند چنین روزهای پر التهابی را از سر بگذرانند.

۲۹ فروردین ماه هر سال و مناسبت روز جهانی “سیم بان” بهانه ایست برای این که یادمان باشد اگر آسایش و آرامشی از طریق انرژی ارزشمند برق در زندگی های ما حاکم است قطعا به واسطه ی کوشش تلاشگران بسیاری است که در صدر آن ها سیم بانان عزیز ما قرار گرفته اند.

جا دارد در این روز از همکاران سیم بان خفته در خاک نیز یادی کنیم که در حین انجام وظیفه و در حال خدمت به مردم شریف شهرستان دزفول جان فشانی کردند و به خیل ایثارگران و جان فشانان سربلند این مرز و بوم پیوستند.

یادشان گرامی و نامشان همیشه عزیز و بلند باد

محسن نمازی فر

مدیریت توزیع برق شهرستان دزفول

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد