تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 - 12:36
کد خبر : 52740

ایجاد ۶۰ خانه ورزش در روستاهای قم

ایجاد ۶۰ خانه ورزش در روستاهای قم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قم، سید محمد رضا هاشمی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به حضور گسترده زائرین در استان قم اظهار کرد: در روزهای پایانی سال شاهد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از قم، سید محمد رضا هاشمی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به حضور گسترده زائرین در استان قم اظهار کرد: در روزهای پایانی سال شاهد حضور گسترده زائرین در حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران خواهیم بود.

وی ادامه داد: قم خاستگاه انقلاب و یک شهر حوزوی و دانشگاهی است، ولی با این وجود این استان جزو استان‌های با آمار طلاق بالا است، برای کاهش حتی یک مورد طلاق در استان قم تلاش می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: افزایش ساعات آموزش‌های پیش از ازدواج در استان را در دستور کار داریم تا کاهش آمار طلاق را در قم شاهد باشیم و اعتبارات آسیب‌های اجتماعی در استان از ۹۰۰ میلیون تومان در سال گذشته به ۶ میلیارد تومان در سال جاری رسید.

هاشمی با اشاره به لزوم توجه به بخش‌های قم اظهار کرد: به دنبال برگزاری جلسات ساماندهی امور جوانان در این بخش‌ها هستیم تا مشکلات بخش‌های قم کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: هم اکنون ۶۰ خانه ورزش در روستاهای قم داریم و در این روستاها تجهیزات ورزشی مستقر شده است، ۳۰ روستای دیگر شهر قم هم آماده ایجاد خانه ورزش است، البته باید فضای مناسب برای این مساله تامین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ۴۱ بار به جوانان اشاره کردند و باید منویات ایشان در دستور کار ساماندهی امور جوانان استان قرار بگیرد.

هاشمی با اشاره به وضعیت اجتماعی استان قم خاطرنشان کرد: در استان شاهد کاهش آمار موالید، افزایش مرگ و میر و کاهش آمار ازدواج هستیم و باید از ظرفیت‌های موجود در قم برای تشویق جوانان به ازدواج و کاهش آمار طلاق استفاده کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد