تاریخ انتشار : جمعه 17 اسفند 1397 - 11:34
کد خبر : 52645

سازمان امر به معروف و نهی از منکر با اختیارات وسیع و مشرف بر قوای سه گانه شکل بگیرد

سازمان امر به معروف و نهی از منکر با اختیارات وسیع و مشرف بر قوای سه گانه شکل بگیرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه نماز جمعه این هفته ورامین اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده و بیان شده ،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه نماز جمعه این هفته ورامین اظهار داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده و بیان شده ، به مسئله عدالت نیز اشاره شده است ولی امروز شاهد هستیم که دستگاهی نیست که بتواند عدالت واقعی را اجرا کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که نماینده‌ای در مجلس شورای اسلامی مطالبی که دقیقاً هم سو با سخنان مسؤولین آمریکا و دقیقاً برخلاف منافع جمهوری اسلامی ایران می‌باشد را بیان کرده و بعد نیز اعلام می‌کند که نماینده در اظهار نظر آزاد است ولی باید به این نماینده بگوییم آیا شما در ابتدای نمایندگی خود به قرآن قسم نخورده‌اید که حافظ منافع اسلام و جمهوری اسلامی ایران باشید.

امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: امروز جای خالی دستگاهی مافوق قوای سه گانه خالی است و این خالی بودن نیز احساس می‌شود که بتواند با صلابت با نجومی‌بگیرها و مفسدان در زمینه‌های گوناگون مقابله و مبارزه کند و از هیچ ارگان و قوایی نترسد.

محمودی تصریح کرد: شاهد بودیم که عبدالمالک ریگی در آسمان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شد و یا اینکه آبروی نداشته ضد انقلاب در مستند آخرین دروغ برده شد پس به راحتی نیز می‌توان علیه خائنین داخلی ایستادگی کرده و با آنها مقابله کرد.

وی بیان کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر قانونی است که توسط مسؤولین اجرا نمی‌شود در حالی که با اجرای این دو فریضه بسیار مهم می‌توان علیه تمام مشکلات و تخلفات داخلی که به دلیل منافع احزاب و گروه‌های سیاسی می‌باشد، مقابله کرد.

امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: مردم در بین احزاب و گروه‌های سیاسی و اقدامات آنها له شده‌اند و از دستگاه قضایی تقاضا و توقع مبارزه بیشتر و قوی‌تر نسبت به ماه‌های گذشته را دارند و همچنین از مسؤولین می‌خواهیم که این اقدامات را انجام داده و همچنین بدانند که مردم مومن و انقلابی از آنها حمایت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: امروز باید با مفاسد مختلف در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و دیگر زمینه‌ها برخورد شود و دستگاه قضائی در این مسئله باید نقش محوری داشته باشد که مردم این خواسته را از رئیس جدید دستگاه قضایی دارند.

محمودی گفت: به نظر می‌رسد، باید سازمان امر به معروف و نهی از منکر با اختیارات وسیع و مشرف بر قوای سه گانهشکل بگیرد و این سازمان با رصد تمام فعالیت‌ها، قدرت اجرایی برخورد با معضلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را داشته باشد، متأسفانه امروز این ۲ فریضه در جمهوری اسلامی تعطیل است و برخی مسئولان مایل به اجرای این ۲ فریضه نیستند و اجرای آن را در تضاد با منافع سیاسی و باندی خود می‌بینند، بارها عرض کردم چرا برای اجرای اصل هشتم قانون اساسی و قانون امر به معروف و نهی از منکر اقدام نمی‌شود، قانون هست، اما اجرای آن را نمی‌بینیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد