بازار شب عید سیستان و بلوچستان زیر ذره بین بازرسان
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون، گفت: طرح ویژه نظارتی نوروز که از ابتدای بهمن با هدف کنترل و ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی خانوارها و جلوگیری از تخلفات و
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون، گفت: طرح ویژه نظارتی نوروز که از ابتدای بهمن با هدف کنترل و ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی خانوارها و جلوگیری از تخلفات و رسیدگی به شکایت و گزارش های مردمی با تشدید نظارت ها در این بخش آغاز شده، ۴۳۵ مورد گزارش در بازه زمانی ۴۰ روزه دریافت شده که از این تعداد ۲۴۱ مورد تلفنی، ۹۶ مورد حضوری، ۲۳ مورد کتبی، ۶۷ مورد پیامگیر و ۸ مورد نیز از طریق پورتال انجام شده که از این تعداد ۷ مورد منجر به رضایت شاکی شده، ۱۱۲ مورد متخلف و ۱۷۸ مورد نیز در دست بررسی است.
وی افزود: تاکنون بیشترین کالای مورد شکایت مربوط به بخش لبنیات، میوه، گوشت، تخم مرغ و مرغ و بیشترین شکایات نیز در بخش مربوط به خدمات پس از فروش، تلفن همراه و … بوده است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ۲۰۷ ناظر فعال به صورت افتخاری نیز در قالب مشارکت های مردمی با بخش نظارت و بازرسی سازمان همکاری می کنند.
وی ادامه داد: فعالیت های بازرسی و نظارتی این طرح بر اساس روال سال های گذشته در بخش های کالایی و خدماتی در حال پیگیری است.
وی تصریح کرد: در بخش مشارکت های مردمی و ستاد خبری، طی مدت ۱۱ ماهه سال جاری تعداد ۴ هزار و ۲۰۵ گزارش مردمی دریافت شده که از این تعداد ۲ هزار و ۷۵۸ مورد تلفنی، ۱۶۴ مورد کتبی، ۷۳۷ مورد حضوری، ۴۶ مورد از طریق پورتال و ۵۰۰ مورد نیز از طریق پیامیگر سازمان گزارش شده است.
وی ادامه داد: از کل گزارشات مردمی دریافت شده طی این مدت هزار و ۶۹۷ مورد متخلف، ۲ هزار و ۲۶۲ مورد غیر متخلف شناخته شده است و ۷۸ مورد در دست بررسی و ۱۶۸ مورد نیز منجر به رضایت شاکی شده است.
محمد قاسمی گفت: هم استانی های عزیز می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گران فروشی،کم فروشی و تقلب، احتکار، انبارهای بی نام نشان و مواردی از این قبیل را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان ازساعت ۶ صبح الی ۱۳ و ۱۶ الی ۱۹ به اپراتور، از ساعت ۱۹ به بعد از طریق تلفن پیامگیر و یا با حضور در حوزه ستاد خبری سازمان به به صورت حضوری و کتبی گزارشات خود را ارائه نمایند.
وی افزود: پس از ثبت گزارش بازرسان این سازمان سریعاً اقدام به بررسی مورد و اعلام نتیجه گزارش مبنی بر متخلف یا عدم متخلف نموده و پس از آن طی تماس با شاکی، نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰