تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 - 4:24
کد خبر : 52037

ساماندهی وضع فرهنگی و اقتصادی یکی از مطالبات مردمی است رییس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: یکی از مطالبات مردم از مسوولان سر و سامان دادن به این وضع اقتصادی و فرهنگی است.

ساماندهی وضع فرهنگی و اقتصادی یکی از مطالبات مردمی است رییس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: یکی از مطالبات مردم از مسوولان سر و سامان دادن به این وضع اقتصادی و فرهنگی است.

به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان ،جواد استکی شامگاه روز جمعه در جشنواره شایستگان گام دوم انقلاب در حسینه شهدای بسیج اصفهان افزود: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان خودجوش و مردمی است و هدف اصلی آن یادآوری دو واجب فراموش شده امر به

به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان ،جواد استکی شامگاه روز جمعه در جشنواره شایستگان گام دوم انقلاب در حسینه شهدای بسیج اصفهان افزود: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان خودجوش و مردمی است و هدف اصلی آن یادآوری دو واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر است.
وی ادامه داد: بر اساس اصل هشتم قانون اساسی، امر به معروف و نهی از منکر باید در سه سطح مردم به مردم، مردم به مسوولان و مسوولان به مردم انجام شود.
رییس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان اظهارداشت: امروز مجمع با بیش از هزار ناظر با هماهنگی نیروی انتظامی، اصناف، دادگستری استان، نواحی بسیج، صدا وسیما توانسته است وظیفه اصلی را تا حدی انجام دهد.
وی راه اندازی قرارگاه مهر و امید در مساجد را از جمله اقدامات این مجمع برشمرد و افزود: این قرارگاه با هماهنگی فرماندهی انتظامی استان در بیست مسجد با هدف فقر زدایی، جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی مانند اعتیاد و طلاق آغاز به کار کرد و فعالیت آن در حال گسترش است.
استکی تصریح کرد : تشکیل قرارگاه فضای مجازی سایبری و مجازی به منظور بهره گیری از ظرفیت جوانان در عرصه نبرد سایبری از دیگر اقدامات مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر است.
وی خاطرنشان کرد : در بحث اقتصادی هادیان اقتصادی با هدف مقابله با قاچاق و جلوگیری از احتکار، گرانفروشی در دستور کار مجمع قرار دارد.
به گفته وی این مجمع هیچ بودجه ای ندارد و بودجه آن توسط خیرین و مردم تهیه می شود.

همایش سالیانه مجمع امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان به همراه جشنواره شایستگان گام دوم انقلاب اسلامی با حضور یک هزار ناظر این مجمع شامگاه جمعه در حسینیه شهدای بسیج اصفهان برگزار شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد