تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1396 - 4:33
کد خبر : 5192

جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز خوزستان آغاز می‌شود

جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز خوزستان آغاز می‌شود

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: چهاردهمین جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز استان خوزستان با نام «شهدای قرآنی حادثه منا» در آبادان از دقایقی دیگر امروز ۲۹ فروردین‌ماه به میزبانی آبادان آغاز می‌شود. وی با بیان

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: چهاردهمین جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز استان خوزستان با نام «شهدای قرآنی حادثه منا» در آبادان از دقایقی دیگر امروز ۲۹ فروردین‌ماه به میزبانی آبادان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مرحله از مسابقات ۴۲۲ دانش‌آموز پسر و ۳۴۱ دانش‌آموز دختر شاغل به تحصیل در مقاطع متوسطه اول و دوم از سراسر استان شرکت خواهند داشت، افزود: این دانش‌آموزان نفرات برگزیده مرحله قطبی چهاردهمین دوره از مسابقات قرآن استان خوزستان هستند که به این مرحله راه یافته‌اند.

بلاسم با اعلام اینکه داوری این مسابقات را هیئتی ۵۰ نفری در دو بخش آقایان و بانوان برعهده دارند، ادامه داد: مراسم گشایش این مرحله از مسابقات ساعت ۱۰:۳۰ امروز در سینما نفت آبادان برگزار خواهد شد که اعظم قاسمی‌زاده رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان و حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور امام جمعه شهرستان به سخنرانی می‌پردازند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان عنوان کرد: در مراسم افتتاحیه، نکات فنی مسابقات توسط جاسم حسینی‌زاده کارشناس قرآن اداره قرآن و عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان بیان می‌شود.

بلاسم عنوان کرد: آیین اختتامیه جشنواره نخبگان قرآن، عترت و نماز استان خوزستان پنج‌شنبه ۳۱ فروردین‌ماه برگزار می‌شود که در آن نتایج مسابقات و گزارش‌های لازم توسط دبیرخانه این مسابقات ارائه خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد