تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1396 - 4:04
کد خبر : 5191

برگزاری جلسه توجیهی هیات داوران مسابقات قرآن دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی

برگزاری جلسه توجیهی هیات داوران مسابقات قرآن دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، جلسه توجیهی هیات داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان عصر روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه با حضور هیئت داوران و مدیران اجرایی مسابقات در تبریز برگزار شد. طاهر علمی، معاون فرهنگی و پرورشی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، جلسه توجیهی هیات داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان عصر روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه با حضور هیئت داوران و مدیران اجرایی مسابقات در تبریز برگزار شد.

طاهر علمی، معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، در این جلسه کار داوری را بسیار حساس و تخصصی خواند و گفت: با توجه به این موضوع رتبه استان سال گذشته از ۸ نفر به ۲۲ نفر ارتقا یافت که باعث شد نخبه‌های این حوزه به خوبی شناسایی و در کشور معرفی شوند.

وی، اظهار کرد: با توجه به اینکه از شهرستان‌های استان حضور دانش آموزان را شاهد خواهیم بود برنامه‌ای برای افتتاحیه در نظر گرفته نشده است.

علمی، با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی استانی مذهبی و قرآنی است، خاطر نشان کرد: سال‌های گذشته شاهد کسب رتبه‌های اول تا سوم در مسابقات قرآنی کشوری شدیم.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: در مجموع ۳ هزار و ۸۰۰ نفر در این مسابقات حضور دارند که در ۹  رشته به مدت ۱۰ روز در اردوگاه الغدیر به رقابت می‌پردازند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد