تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 - 11:48
کد خبر : 51797

ایجاد فضای مطالبه‌گری مردم از مسئولان؛ اولویت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر

ایجاد فضای مطالبه‌گری مردم از مسئولان؛ اولویت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام روح‌الله میرزایی‌گودرزی، معاون دولت بر مردم ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور در همایش و کارگاه آموزشی «سواد رسانه‌ای، فضای مجازی سالم، مفید و ایمن» که امروز، هفتم اسفندماه در مجتمع فجر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام روح‌الله میرزایی‌گودرزی، معاون دولت بر مردم ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور در همایش و کارگاه آموزشی «سواد رسانه‌ای، فضای مجازی سالم، مفید و ایمن» که امروز، هفتم اسفندماه در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ابزارهای جدیدی از رسانه‌ها پدید آمده‌اند که بسیار قدرتمند هستند.
وی افزود: جنگ رسانه‌ای فقط مربوط به امروز نیست و در ادوار مختلف تاریخ به شیوه‌های مختلف وجود داشته و همچنان ادامه دارد.
معاون دولت بر مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: ما ستاد امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب و زکات نیستیم بلکه ستاد احیای این فرائض الهی در جامعه اسلامی هستیم. رسالت ما این است که زمینه عمل کردن مردم به فرائض الهی را فرهم کنند.
وی با اشاره به اینکه ۲۷ دستگاه رسالت مربوط به عفاف و حجاب را در جامعه بر عهده دارند، گفت: در میان دستگاه‌های مسئول، آخرین دستگاه نیروی انتظامی است که در جامعه ما فعالیت‌ها به جای اینکه از دستگاه های نخست شروع شود از آخرین دستگاه آغاز می‌شود و این روند باید اصلاح شود.
معاون دولت بر مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه کار اساسی ما مطالبه‌گری از مسئولان است، افزود: می طلبد فضایی که مردم از مسئولان مطالبه کنند را در جامعه فراهم کنیم.
وی بزرگترین منکر را گلوگاه فساد اعلام کرد و یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبری اولویت نخست کشور جلوگیری از فساد سیستمی و اداری است.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد