تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 - 10:22
کد خبر : 51783

مطبوعات باید نسبت به دست درازی به بیت المال واکنش نشان دهند

مطبوعات باید نسبت به دست درازی به بیت المال واکنش نشان دهند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در همایش و کارگاه آموزشی «سواد رسانه‌ای، فضای مجازی سالم، مفید و ایمن» که امروز، هفتم اسفندماه در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در همایش و کارگاه آموزشی «سواد رسانه‌ای، فضای مجازی سالم، مفید و ایمن» که امروز، هفتم اسفندماه در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در بررسی که توسط پلیس فتا صورت گرفته است عدم آگاهی رسانه‌ها در استفاده از فضای مجازی و قوانین مربوط به آن را نشان داده است.
وی با اشاره به اینکه قبل از برخورد سلبی باید فعالان فضای مجازی را آگاهسازی کنیم، افزود: قانون فصل الخطاب همه اقشار جامعه است و باید همه آن را رعایت کنند.
دبیر ستاد امر به معروف کردستان با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم جریان‌های ضدانقلاب از ناآگاهی‌های ما سوءاستفاده کنند، عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام از حق و حقوق مردم خود دفاع می کند و همه برای نظام قابل احترام هستند.
وی با اشاره به اینکه مطبوعات به عنوان چشم بینای نظام در مبازه با فقر و فساد و تبعیض که از تاکیدات رهبری هم هست باید تلاش کنند، عنوان کرد: متاسفانه بعضا مطبوعات، توهین‌ها و تهمت‌های بی ربطی به مسئولان نسبت می دهند، که پایه و اساس ندارد و این یک منکر است.
الله‌مرادی، مطبوعات باید نسبت به دست درازی به بیت المال واکنش نشان دهند، اعلام کرد: فساد وقتی ایجاد می شود که مسئولان جیب خود را بر منافع مردم ترجیح دهند و یا از مسئولیتشان برای ارتقای خود استفاده کنند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با تاکید بر اینکه مطبوعات باید نقش خود را در راستای از بین بردن فساد ایفا کنند، ذکر کرد: مطبوعات، تافته جدا بافته‌ای از نظام و دولت نیستند و اگر مطبوعات نباشند کارکرد مسئولان نمود پیدا نمی کند.
وی بیان کرد: مطبوعات باید پلی باشند برای انسان هایی که درد دارند و دسترسی به مسئولان ندارند که درد آنها را به گوش مسئولان برسانند.
الله مرادی با تأکید براینکه سفره مسئولان با سفره فقرا باید یکی باشد و اگر یکی نیست حداقل مقداری کمی تفاوت داشته باشد، بیان کرد: روحیه مطالبه گری در مطبوعات اگر زیاد شود قطعا بسیاری از مشکلات ما رفع خواهد شد.
جلال قلعه‌شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در ادامه اظهار کرد: همه نخبگان و فعالان عرصه رسانه ها امروز نقشی تاثیرگذار در دنیا برعهده دارند و رسانه‌های مجازی تاثیرگذارترین رسانه ها هستند.
وی عنوان کرد: فعالان این عرصه باید تسلط و اشراف کاملی بر فضای مجازی داشته باشند که در این راستا دانش و آگاهی ما برای استفاده از فضای مجازی باید بیشتر شود.
قلعه‌شاخانی در پایان یادآور شد: فضای مجازی در حوزه‌های مختلفی نقش دارد که از ظرفیت و فرصت هایی که برای نهادینه سازی فرهنگ های مختلف دارد نباید غافل بود.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد