تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اسفند 1397 - 11:11
کد خبر : 51703

دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه سلمان فارسی آغاز به کار کرد

دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه سلمان فارسی آغاز به کار کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور معاونین، اساتید، کارکنان و دانشجویان افتتاح شد.   گفتنی است، این جشنواره به مدت سه روز ادامه خواهد یافت و برنامه‌های این جشنواره شامل برگزاری سی

دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه سلمان فارسی کازرون آغاز به کار کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه سلمان فارسی کازرون با حضور معاونین، اساتید، کارکنان و دانشجویان افتتاح شد.   گفتنی است، این جشنواره به مدت سه روز ادامه خواهد یافت و برنامه‌های این جشنواره شامل برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان، برگزاری مسابقات قرآن کارکنان، برپایی نمایشگاه قرآنی، کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوعات مرتبط با قرآن و عترت، پخش فیلم مرتبط با محتوای قرآنی، برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها، برگزاری محفل شبی با قرآن و در نهایت مراسم اختتامیه خواهد بود.

در بخش نمایشگاهی، غرفه‌های مهدویت، اهل بیت، محصولات قرآنی، دفاع مقدس، عفاف و حجاب، خیریه و کافه کتاب برپا شده است که دانشجویان و کارکنان می‌توانند علاوه بر بازدید، بعضی از محصولات این غرفه‌ها را با قیمت مناسب خریداری کند.   در دومین روز برگزاری این جشنواره، مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشجویان و دومین دوره مسابقات قرآنی کارکنان نیز برگزار می‌ شود.   دانشجویان و کارکنان در این مسابقات در بخش‌های آوایی و معارفی به رقابت خواهند پرداخت. در بخش دانشجویی، پس از داوری، نفرات برتر به مرحله منطقه‌ای مسابقات که در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برگزار می شود، راه خواهند یافت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد