تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1396 - 12:07
کد خبر : 5170

مسئولان با تبعیت از دستورات دین اسلام با مفاسد اجتماعی برخورد کنند

مسئولان با تبعیت از دستورات دین اسلام با مفاسد اجتماعی برخورد کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در اولین نشست شورای هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: امر به معروف و نهی از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در اولین نشست شورای هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: امر به معروف و نهی از منکر زیربنای همه احکام اسلام است.
وی با بیان اینکه مسئله تهاجم فرهنگی وارد به مرحله سختی شده است، افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر نیازمند دید وسیعی است.
آیت‌الله علما با بیان اینکه امروز در این راستا نیازمند هوشیاری و دلسوزی بیشتری هستیم، گفت: هیچ مسئول و مدیری در جمهوری اسلامی ایران در برابر فساد و هر آنچه که به ضرر دین و انقلاب باشد حق سکوت و توجیه ندارد.
امام جمعه کرمانشاه درادامه به مراکز عرضه قلیان و گسترش این فرهنگ نیز اشاره و اظهار کرد: مراکز توزیع قلیان که به مراکز مفسده در استان تبدیل شده‌اند باید برچیده و پلمپ شوند که نیازمند برخورد جدی مسئولان استانی است.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان احکام اسلام است و باید مد نظر همه باشد و با کار فرهنگی در جامعه نهادینه شود.
آیت‌الله علما تصریح کرد: مسئولان باید با تبعیت از دستورات دین اسلام با مفاسد اجتماعی و اخلاقی برخورد کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد