تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397 - 10:51
کد خبر : 51595

شرط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان برای حمایت از برنامه‌های شاد و امیدآفرین

شرط ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان برای حمایت از برنامه‌های شاد و امیدآفرین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در سنندج، محمود الله‌مرادی پیش از ظهر امروز در نشست با شهردار مرکزی و شهرداران مناطق سنندج اظهار داشت: در برنامه‌های نوروز سال‌های گذشته در استان، گاها انحرافاتی در روند اجرای برنامه‌ها وجود داشته است که تذکرات لازم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در سنندج، محمود الله‌مرادی پیش از ظهر امروز در نشست با شهردار مرکزی و شهرداران مناطق سنندج اظهار داشت: در برنامه‌های نوروز سال‌های گذشته در استان، گاها انحرافاتی در روند اجرای برنامه‌ها وجود داشته است که تذکرات لازم هم به متولیان داده شد.

وی افزود: امسال در اجرای برنامه‌های فرهنگی نوروز باید متولیان امر طوری برنامه‌ریزی کنند که هم شادی مردم تضمین شود و هم اصول و ارزش‌هایی که مورد احترام جامعه است خدشه‌دار نشود لذا یکی از مهمترین کارها این است که متولیان امر نسبت به این مسئله توجیه شوند.

الله‌مرادی ادامه داد: یکی از وظایف ما در ستاد امر به معروف و نهی از منکر این است که قبل از برگزاری چنین مراسم‌هایی ابتدا موارد و نکته‌ها را به مسئولین برگزارکننده گوشزد کنیم بعد آنها را بازخواست کنیم نه اینکه در ابتدا چیزی را اعلام نکنیم و در انتها هم مچ‌گیری و برخورد نماییم.

وی با بیان اینکه کار ستاد امر به معروف مطلقا مچ‌گیری نیست بلکه راهنمایی و ارشاد است، گفت: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که پارامترها و ارزش‌هایی بر آن حاکم است و حساسیت ویژه‌ای هم نسبت به این ارزش‌ها داریم پس رعایت آنها از الزامات است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری یکی از سازمان‌هایی است که در ایام نوروز برنامه‌های متنوعی برای مسافرین و همشهریان دارد از این لحاظ وظیفه خاصی بر عهده دارد و  باید با حساسیت ویژه‌ای برنامه‌ها را برگزار کند.

وی تاکید کرد: امسال هم همانند سال‌های گذشته برنامه‌های برگزار شده توسط شهرداری‌ها ادامه پیدا می‌کنند ما هم حمایت می‌کنیم چرا که هر کسی که زمینه شادی مطلوب مردم را ایجاد کند نه تنها مانع نمی‌شویم بلکه کمک هم می‌کنیم اما باید چهارچوب را باید رعایت کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ادامه داد: از مسئولین شهرداری انتظار داریم چهارچوب‌ها را رعایت کنند، به فرهنگ منطقه‌ای و سنتی استان توجه ویژه کنند همچنان که در سال‌های گذشته این کار انجام شده است.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی که در این ایام در استان اجرا می‌شود باید طوری برنامه‌ریزی شود که دیگر نیازی به تذکر دستگاه‌های نظارتی نداشته باشد.

الله‌مرادی تاکید کرد: صد درصد و قطعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از برنامه‌های شاد و امیدآفرین به شرط رعایت اصول اخلاقی و اصول شرعی حمایت می‌کند و اگر این دو نکته در نظر گرفته شود هیچ محدودیتی در اجرای برنامه‌ها وجود ندارد.

وی در پایان گفت: مطمئنا افرادی که متولی برگزاری برنامه‌های فرهنگی در استان هستند اگر به مسائل توجیه باشند و با حساسیت ویژه‌ای برنامه‌ها را برگزار کنند ما هم در کنارشان خواهیم بود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۳

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد