تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397 - 10:40
کد خبر : 51587

نصب بیلبورد «حجاب» در آمریکا

نصب بیلبورد «حجاب» در آمریکا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا به نقل از تگزاس‌پابلیک‌رادیو؛ «رومان صادق» یکی ازداوطلبان مسلمان که در دفتر مرکز اسلامی آمریکای شمالی (ICNA) شعبه دالاس فعالیت می‌کند، می‌گوید: شرایط سیاسی کنونی در آمریکا منجر به ایجاد برداشت‌های نادرست درباره زنان مسلمان شده است. از همین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا به نقل از تگزاس‌پابلیک‌رادیو؛ «رومان صادق» یکی ازداوطلبان مسلمان که در دفتر مرکز اسلامی آمریکای شمالی (ICNA) شعبه دالاس فعالیت می‌کند، می‌گوید: شرایط سیاسی کنونی در آمریکا منجر به ایجاد برداشت‌های نادرست درباره زنان مسلمان شده است.
از همین رو وی امیدوار است که کمپین بیلبوردی که ۶ هفته ادامه خواهد داشت مردم را تشویق کند که با شماره ارائه شده تماس بگیرند و درباره حجاب و روسری سوالات خود را بپرسند.   وی می‌افزاید: گاه برای زنان مسلمان بیرون رفتن با پوشش حجاب بسیار دشوار است. ما در موسسات آموزشی، سوپرمارکت‌ها و معابر عمومی با تبعیض زیادی روبرو هستیم.
بیلبوردی که در دالاس نصب شده زنی محجبه را نشان می‌دهد و شعار «احترام، عزت و قدرت» در آن نوشته شده و یک شماره تماس برای  پاسخ به سوالات، در آن آمده است.
خانم صادق می‌گوید: در چند روز گذشته فردی با ما تماس گرفت که از نصب این بیلبورد بسیار ناراحت بود. من ۶۲ دقیقه با وی صحبت کردم و در پایان آن فرد بسیار خوشحال بود که ابهاماتش درباره حجاب از بین رفته است.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد