تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397 - 10:33
کد خبر : 51583

۲ واحد مداخله گر در امور درمان در خوی پلمب شدند

۲ واحد مداخله گر در امور درمان در خوی پلمب شدند

فاطمه مقدم تبریزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در نظارت کارشناسان این دانشکده، یک واحد متخلف و مداخله گر در امور درمان تحت عنوان انرژی درمانی به اخاذی های مالی و پزشکی دروغین مبادرت می کرد.وی افزود: یک واحد نیز تحت عنوان مرکز لیزر و زیبایی پوست که به صورت غیرمجاز

فاطمه مقدم تبریزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در نظارت کارشناسان این دانشکده، یک واحد متخلف و مداخله گر در امور درمان تحت عنوان انرژی درمانی به اخاذی های مالی و پزشکی دروغین مبادرت می کرد.
وی افزود: یک واحد نیز تحت عنوان مرکز لیزر و زیبایی پوست که به صورت غیرمجاز فعالیت می کرد با هماهنگی تعزیرات و مراجع قضایی پلمب گردید.
وی اظهار کرد: این ۲ مرکز نسبت به درمان بیماران و دخالت در کارهای تخصصی پزشکی مبادرت می کردند که به مراجع قضایی معرفی شدند.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا و بر اساس سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه سلامت و در بندهای ۱۲-۲ و ۱۲-۴ نظارت بر خدمات طب سنتی به ‌عهده وزارت بهداشت است و استانداردسازی و روزآمد کردن روش‌های طب سنتی و ایرانی را باید وزارت بهداشت انجام دهد و به این منظور مردم باید فقط به مراکز مجاز طب سنتی مراجعه کنند.
۸۱۳۵/۷۱۲۹
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد