تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 - 14:59
کد خبر : 51488

انقلاب اسلامی هویت زن را در دنیا احیا کرد

انقلاب اسلامی هویت زن را در دنیا احیا کرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در دیدار با جمعی از خواهران بسیجی گیلان به مناسبت هفته گرامی داشت مقام زن با اشاره به اهداف بزرگ انقلاب اسلامی اظهار کرد: انسان‌سازی و تمدن سازی اسلامی از اهداف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در دیدار با جمعی از خواهران بسیجی گیلان به مناسبت هفته گرامی داشت مقام زن با اشاره به اهداف بزرگ انقلاب اسلامی اظهار کرد: انسان‌سازی و تمدن سازی اسلامی از اهداف انقلاب بوده است.

وی نخستین بخش از تمدن سازی اسلامی را دگرگونی حکومت شاهنشاهی برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی سنت غلط دشمنان ادیان الهی را در ایران از بین برد و ارزش و‌ کرامت را به انسان برگرداند‌‌.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی همه بسترها برای تعالی زن مسلمان را فراهم کرده گفت: انقلاب اسلامی هویت زن مسلمان را به معنای خاص و عام در دنیا احیا کرد.

فلاحتی با اشاره به تقدیم خون چندین فرزند به اسلام از سوی زنان مسلمان تصریح کرد: زنان مسلمان زیر پرچم دینی زندگی می‌کنند که الگویشان حضرت زهرا سلام‌الله علیها و حضرت زینب سلام‌الله علیها است و خود را خدمتگزار آیین خدا می‌دانند.

وی با بیان اینکه چندین برابر تلاش بانوان بسیجی دشمن برای برچیدن نظام خانواده و فاصله گرفتن زن از هویتشان تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو هزار سایت و مرکز مبارزه با اندیشه‌های اسلامی توسط دشمن، علیه اسلام ازجمله شیعه مشغول فعالیت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان دشمنی دشمنان علیه ملت و اندیشه‌های ایرانی و اسلامی را نشانه قدرت ایران برشمرد و بیان کرد: جامعه اسلامی باید اقتدار خود را درک کند و در جریان دشمنی دشمنان جایگاه خود را بیابد.

فلاحتی با بیان اینکه علیرغم همه تلاش‌ها ما نتوانسته‌ایم به اهدافی که انقلاب در خصوص عفاف و حجاب طراحی کرده برسیم گفت: یکی از دلیل ناکامی ما عدم به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها در جهت ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب است.

وی با اشاره به بودجه ناکافی در حوزه فرهنگی ازجمله حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: درحالی‌که دشمن میلیاردها دلار برای تهاجم فرهنگی و ضربه به فرهنگ عفاف حجاب هزینه می‌کند ما در این بخش غافلیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به مانور بی‌حجابی در خیابان‌ها از سوی ولنگاران فرهنگی تصریح کرد: جامعه‌ای که داعیه‌دار اسلام است و‌ هشت سال شهید داده دیدن بی‌حجابی برایش سخت است و باید به آن توجه شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد