تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اسفند 1397 - 21:07
کد خبر : 51366

فارس من| شیران: برچسب علت گرانی دارو در چالوس است

فارس من| شیران: برچسب علت گرانی  دارو در چالوس است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تعداد از مخاطبان این رسانه در چالوس با ثبت سوژه نظارت بر قیمت داروها حلقه مفقوده در این شهرستان خواستار پیگیری رسانه‌ای این موضوع شدند. این سوژه که با حمایت مردم این منطقه مواجه شده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تعداد از مخاطبان این رسانه در چالوس با ثبت سوژه نظارت بر قیمت داروها حلقه مفقوده در این شهرستان خواستار پیگیری رسانه‌ای این موضوع شدند.

این سوژه که با حمایت مردم این منطقه مواجه شده است، در دستور کار خبرنگار فارس قرار گرفته است.

موضوع از طریق معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیگیری شده که محمدرضا شیران قول داد که به صورت ویژه این موضوع را رسیدگی می‌کند.

پس از پیگیری‌های این مسؤول وی در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: موضوع بررسی توسط اکیپ بازرسی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه قیمت دارو بر اساس لیست سازمان‌های بیمه‌گر متغیر بوده و هر چند ماه تغییر می‌کند، افزود: قیمت درج شده بر روی قوطی با قیمت واقعی به روزرسانی نشده است.

شیران اضافه کرد: بازرس ما با بررسی قیمتی متوجه شده است که قیمت اعلام شده براساس فاکتور بوده اما قیمت روی پاکت مربوط به گذشته است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: داروخانه فاکتور خرید به ما ارائه داده اما قیمت روی پاکت را به روز نکرده است.

وی یادآور شد: تخلف گرانفروشی در این بخش اتفاق نیافتده و تنها قیمت برچسب به روز نشده بود.

شیران ادامه داد: تخلف ثبت شده مربوط به داروخانه نبوده کم کاری در شرکت‌های دارویی بوده که همزمان با افزایش قیمت نسبت به بروز رسانی قیمت‌ها در روی پاکت اقدام نکرده‌اند.

وی با اعلام اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی از طریق وزارتخانه این موضوع را پیگیر هستند تا زمانی که قیمت‌ها را درج نکردند اقدام به تحویل دارو به داروخانه‌ها اقدام نکنند،یادآور شد: برچسب‌ها از قبل چاپ می‌شود اما قیمت در لحظه‌ آخر تغییر می‌کند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: در کارخانجات صنایع غذایی این موضوع اصلاح شده و واحدهای تولیدی اقدام به اصلاح قیمت گذاری اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: این موضوع یک نقیص بوده و باید برطرف شود و به نوعی بی‌اعتمادی ایجاد می‌کند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نظارت بر قیمت داروها، حلقه مفقوده در چالوس در سامانه فارس من خبرگزاری ثبت شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد