تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 اسفند 1397 - 6:50
کد خبر : 51318

نظارت ویژه بر بازار /تشکیل ۸۱۴ پرونده تخلف

نظارت ویژه بر بازار /تشکیل ۸۱۴ پرونده تخلف

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: ۸۱۴ پرونده تخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز تشکیل شده است.وی افزود:این تعداد پرونده تخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ واحد‌های صنفی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: ۸۱۴ پرونده تخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز تشکیل شده است.
وی افزود:این تعداد پرونده تخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ واحد‌های صنفی متخلف در استان هرمزگان تا کنون به پرداخت بیش از ۷ میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.
رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: پرونده‌ای تخلف برای صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
خلیل قاسمی افزود:در طرح نظارتی ویژه نوروز، بازرسان این سازمان تا کنون بیش از دوازده هزار و ۲۱۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی به عمل آمده است.
وی گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ که از ۱۵ بهمن ماه سال جاری با استقرار کانکس‌ها در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان‌ها آغاز شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان افزود:در این مدت شهروندان ۷۱۰ مورد گزارش خود را از طریق سامانه ۱۲۴ دریافت شکایات مردمی به ثبت رسانده اند.
قاسمی با اشاره به اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۸ گفت: هدف از اجرای این طرح، کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال است.
وی گفت::در اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار لبنیات و شیرینی جات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی قند وشکر، روغن نباتی، برنج، میادین میوه وتره بار در اولویت کالایی قرار دارند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان افزود:در بخش خدماتی نیز شامل شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی و دریایی و دفتر فروش آنها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، واحد‌های اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌ها از دیگر مواردی هستند که دراین طرح بازرسی و نظارت ویژه می‌شوند.

خلیل قاسمی گفت:ستاد خبری سازمان با شماره تلفن ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر پیشنهاد وانتقاد و شکایت مردمی بوده و به شهروندان اطمینان خاطر داده می‌شود به کلیه شکایات وگزارشات مردمی در اسرع وقت رسیدگی و اعلام نتیجه خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد