تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 7:31
کد خبر : 51229

مردم مشکلات اقتصادی را از انقلاب تفکیک کرده‌اند

مردم مشکلات اقتصادی را از انقلاب تفکیک کرده‌اند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از مبارکه، عبدالله محمود زاده شامگاه سه‌شنبه در یادواره ۲۲۱ شهید شهر زیباشهر مبارکه با اشاره به اعمال الهی گفت: عمل خالص صعود پیدا می‌کند و اگر عملی خالص نباشد در همین دنیا باقی می‌ماند. دبیر امربه‌معروف و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از مبارکه، عبدالله محمود زاده شامگاه سه‌شنبه در یادواره ۲۲۱ شهید شهر زیباشهر مبارکه با اشاره به اعمال الهی گفت: عمل خالص صعود پیدا می‌کند و اگر عملی خالص نباشد در همین دنیا باقی می‌ماند.

دبیر امربه‌معروف و نهی از منکر ستاد کل نیروی‌های مسلح، گفت: وقتی خدمت امام در پاریس رسیدم دانشجویان از قدرت شاه پرسیده بودند و امام در جواب آنان گفت ما نیاز به نبرد مسلحانه و چریکی نداریم ما به اذن خداوند با همین تظاهرات پیروز خواهیم شد.

وی ادامه داد: شهید بهشتی در دوران قبل انقلاب فرمودند باید ۲۰ سال کارکنیم تا تغییراتی در کشور به وجود بیاید ولی امام با عمل خالصانه‌ای که داشتند با همین راهپیمایی‌های مردم پیروز شدند.

محمود زاده بابیان اینکه انقلاب چهار دهه را طی کرد، خاطرنشان کرد: ما در دهه اول مسائلی همچون دولت موقت، نهضت آزادی، جریان جبهه ملی و چریک‌های خلق را داشته‌ایم که امام با مدیریت و اخلاص خود، با توطئه‌های به وجود آمده مقابله می‌کرد.

دبیر امربه‌معروف و نهی از منکر ستاد کل نیروی‌های مسلح ادامه داد: بعد از امام، مقام معظم رهبری باتدبیر و علمی که داشتند سه دهه که شامل مشکلاتی همچون را فتنه‌ها و آشوب‌ها بود را مدیریت کردند.

وی با اشاره دهه سوم انقلاب و مشکلات این دهه، افزود: در دهه سوم فتنه‌های سال ۸۸ بود که با هوشیاری ملت و مقام معظم رهبری این مشکلات مدیریت شد و چهار دهه را پشت سر گذاشته‌ایم.

محمودزاده با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص راهبردهای گام دوم انقلاب، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند آینده برای ما روشن است و دهه پنجم چراغ آینده کشور است، مردم و دولت با صبر و تسریع در جهت حرکت انقلاب باید کمک کنند.

دبیر امربه‌معروف و نهی از منکر ستاد کل نیروی‌های مسلح بابیان اینکه مردم با دیدن مسائل داخلی و خارجی متوجه می‌شوند که دهه پنجم نقطه عطف انقلاب اسلامی است، افزود: سیاست‌مداران خارجی می‌گویند تا سال ۲۰۳۰ اگر ایران اسلامی را نابود نکنیم فروپاشی خودمان قطعی است ولی به کوری چشمشان‌ تا سال ۲۰۳۰ جمهوری اسلامی ایران جز ابرقدرت‌ها خواهد شد.

وی افزود: دشمنان در این باورند که در این چند سال باید انسجام ملی را در ایران از بین ببریم تا به نتیجه برسیم و رهبری یک انسجام ملی است و ویژگی‌هایی دارد که این انقلاب را پیش می‌برد و باید رهبری را تضعیف کنیم.

محمودزاده با اشاره به همدلی مردم جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها، عنوان کرد: درست است که مردم ما نسبت به بعضی از مسؤولان اعتراض دارند ولی پای انقلاب خود ایستاده‌اند دشمن بداند که مردم ما مسائل اقتصادی را از انقلاب خود تفکیک کرده است.

دبیر امربه‌معروف و نهی از منکر ستاد کل نیروی‌های مسلح با اشاره به راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال که رشد ۲۰ درصدی نسبت به سال‌های گذشته داشته است، خاطرنشان کرد: کسانی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند حرف خود را زدند مشکلات خود را بیان کردند اما برای انقلاب خود آمده بودند.

وی بابیان اینکه جوانان ما آماده‌تر و با بصیرت زیادتری از گذشته پای در عرصه میدان گذاشته‌اند، افزود: دشمنان ما از موشک‌ها و سلاح‌های ما می‌ترسند و به توانمندی نظامی ما باور دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد