تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردین 1396 - 7:35
کد خبر : 5102

نرم‌افزار آموش مکبری طراحی شد

نرم‌افزار آموش مکبری طراحی شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نرم‌افزار آموزش مکبری کشور، کامل‌ترین و جامع‌‌ترین نرم‌افزار آموزشی کشور بوده که توسط جوانان خانه فرهنگ دیجیتال کانون فرهنگی هنری شهید دانش مسجد محمدی شهرستان اندیمشک طراحی شد.            طراحی این نرم‌افزار (از صفر تا ۱۰۰)،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نرم‌افزار آموزش مکبری کشور، کامل‌ترین و جامع‌‌ترین نرم‌افزار آموزشی کشور بوده که توسط جوانان خانه فرهنگ دیجیتال کانون فرهنگی هنری شهید دانش مسجد محمدی شهرستان اندیمشک طراحی شد.
            
طراحی این نرم‌افزار (از صفر تا ۱۰۰)، بیش از یک سال زمان برده و اطلاعات مورد نیاز این نرم‌افزار نیز از ۷۰ منبع گردآوری شده است. همچنین در طراحی و ساخت این نرم‌افزار سعی شده است همانند یک آموزشگاه، هر آنچه را در تعلیم و تعلم «هنر مکبری» نیاز است، یکجا فراهم شود.

نقش غیرقابل انکار مکبری در جذب کودکان و نوجوانان به مسجد و تأثیر پر رنگ آن در فراگرفتن احکام نماز، یکی از اهداف طراحی نرم‌افزار آموزش مکبری است و سازندگان را بر آن داشت تا نخستین آموزشگاه جامع مکبری در کشور را در قالب اندروید تولید شد. این نرم‌افزار، قابل استفاده برای مبلغان، مربیان و فراگیران مکبری است. آموزش بکار رفته در آن، در قالب متن، صوت، انیمیشن، فیلم است.

نرم‌افزار آموش مکبری طراحی شد

این نرم‌افزار شامل چهار سطح و دوره است که شامل دوره تربیت معلم مکبری با بخش‌های طرح لباس فرم مکبری، گروه تئاتر مکبران، مسابقه نقاشی، دوره ویژه نمازگزاران و همچنین طرح‌های لایه باز کارت مکبری، جدول هفتگی مکبری و تابلوی اعلانات مکبری است.

دوره تربیت مکبر بخش دیگر این نرم‌افزار است که در چهار سطح آموزشی شامل آموزش مکبری نمازهای جماعت، نمازهای قضا، نمازهای هماهنگ، نماز باران، نماز عید فطر و عید قربان، نماز میت و نماز آیات به همراه فوت و فن‌های مکبری قرار گرفته است.

ارائه صوت زیبای مکبران حرفه‌ای کشور، آموزش نماز، آموزش احکام نمازهای جماعت و قضا با استفاده از فیلم و صوت، خاطرات جالبی از مکبران سراسر کشور، آخرین اخبار مکبری کشور، دانلود و معرفی فیلم، نرم‌افزار و کتاب در زمینه مکبری از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار است.

همچنین ارائه دستورالعمل‌های لازم جهت برگزاری «جشنواره بچه‌های بهشت» در سطح شهرستان، استان و کشور، در قالب word و psd، آموزش صوتی و تصویری تجوید نماز، متن، ترجمه و صوت تمامی تعقیبات مشهور نمازهای پنجگانه دیگر بخش‌های این نرم‌افزار است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد