تاریخ انتشار : جمعه 5 بهمن 1397 - 14:09
کد خبر : 50818

همه مردم دنیا تماشگر رخداد ۲۲ بهمن هستند

همه مردم دنیا تماشگر رخداد ۲۲ بهمن هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کرمان و به نقل از ستاد اقامه نماز جمعه استان کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی، امام جمعه موقت کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان به چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه طی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از کرمان و به نقل از ستاد اقامه نماز جمعه استان کرمان، حجت‌الاسلام علی توکلی، امام جمعه موقت کرمان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان به چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه طی این مدت انسان‌های بزرگی را از دست دادیم، گفت: افرادی که شرایط قبل و بعد از انقلاب را دیده‌اند بهتر میزان پیشرفت‌های کشور را درک می‌کنند.
وی با بیان اینکه بعد از این چند سال، وقت آزمایش و خطا نیست، افزود: ما تجربیات زیادی را کسب کرده‌ایم، اما هر دولتی یک سلیقه‌ای را به خرج داده است.
توکلی بیان کرد: اسلام با محوریت ولی‌فقیه و مردم، انقلاب اسلامی را حفظ کرده‌اند، لذا دشمن تمام تلاش خود را برای تضعیف این دو مولفه به کار برده است.
امام جمعه موقت کرمان مردم را یکی از مؤلفه‌های اقتدار ملی نظام دانست و گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف ایجاد قدرت کرده و دشمنان هم عنوان می‌کنند که ما هرکجا با ایران درگیر شدیم، برنده نهایی ایران بوده است و همه اینها با حضور و بصیرت مردم به دست آمده است.
وی بیان کرد: همه مردم دنیا تماشگر رخداد ۲۲ بهمن هستند، لذا باید به گونه‌ای رفتار کنیم، بی‌تفاوتی‌ها ایجاد نشود، اگرچه در خصوص مشکلات اقتصادی هیچ کس منکر آن نیست، اما باید فکری به حال این وضعیت کنیم.
حجت‌الاسلام توکلی اظهارکرد: فضای مجازی را نباید در اولویت قرار بدهیم، هیچ کس مخالفِ بودن فضای مجازی نیست، باید جلوی از هم پاشی خانواده‌ها را بگیرند.
وی تصریح کرد: ما نیازمند مدیریت جهادی هستیم، مدیر خسته و پیر نمی‌تواند کاری انجام دهد، مدیر باید جهادی عمل کند، رهبری فرمودند به غرب اعتماد نکنیم و این زندگی اشرافی گری را برچینید.
حجت‌الاسلام توکلی با طرح این سوال که درباره اقتصاد مقاومتی که رهبری بر آن تاکید دارند، چه کرده‌ایم، تأکید کرد: اگر تحول و مدیریت جهادی ایجاد شود مشکلات برطرف می‌شود، بنابریان جامعه خوب نیازمند یک مدیریت جهادی است که حاشیه درست نکند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد