تاریخ انتشار : دوشنبه 1 بهمن 1397 - 10:24
کد خبر : 50634

مرضیه هاشمی مسلمان مکتب خمینی است/ آمریکایی‌ها فقط دم از آزادی بیان می‌زنند

مرضیه هاشمی مسلمان مکتب خمینی است/ آمریکایی‌ها فقط دم از آزادی بیان می‌زنند

زهرا پهلوان، مسئول رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، اظهار کرد: حقوق بشری که آمریکایی‌ها از از آن دم می‌زنند را در برخورد با مرضیه هاشمی خبرنگار و مجری شبکه پرس تی وی دیدیم؛ به جرم داشتن حجاب و گفتن حرف‌های حق و حقیقت مرضیه هاشمی را زندانی کردند

زهرا پهلوان، مسئول رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در مشهد، اظهار کرد: حقوق بشری که آمریکایی‌ها از از آن دم می‌زنند را در برخورد با مرضیه هاشمی خبرنگار و مجری شبکه پرس تی وی دیدیم؛ به جرم داشتن حجاب و گفتن حرف‌های حق و حقیقت مرضیه هاشمی را زندانی کردند و حجاب از سرش برداشتند و حرمت یک زن را شکستند.

پهلوان ادامه داد: در این شرایط ما در داخل کشور با جماعتی مدعی طرف هستیم که برای آزادی قاتل و جنایتکار هشتگ می‌زنند، ولی برای این دستگیری متاسفانه همه ساکت شده اند؛ مدعیان حقوق بشر کجا هستند؟! آمریکایی‌ها فقط دم از آزادی بیان می‌زنند، اما در عمل این برخورد آمریکا با یک خبرنگار منتقد است.

مسئول رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد بیان کرد: مرضیه هاشمی مسلمان مکتب خمینی است و امروز تاوان انقلابی بودنش را پس می‌دهد.

وی تصریح کرد: از وزیر امور خارجه می‌خواهیم که در این موضوع ورود کند؛ مرضیه هاشمی خبرنگار برون مرزی جمهوری اسلامی ایران است و امروز به این بانوی مجاهد  تعرض شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد