تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردین 1396 - 18:38
کد خبر : 5026

کسب مقام نخست کشوری ۱۶ دستگاه اجرایی خراسان جنوبی در حوزه نماز

کسب مقام نخست کشوری ۱۶ دستگاه اجرایی خراسان جنوبی در حوزه نماز

موسی بهدانی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن‌کریم (ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: گردهمایی رابطین نماز دستگاه‌های اجرایی هرسال برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه این گردهمایی یک جلسه توجیهی برای رابطین نماز محسوب می‌شود، افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و به ویژه رابطین نماز در دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی با ستاد اقامه

موسی بهدانی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن‌کریم (ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: گردهمایی رابطین نماز دستگاه‌های اجرایی هرسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این گردهمایی یک جلسه توجیهی برای رابطین نماز محسوب می‌شود، افزود: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و به ویژه رابطین نماز در دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی با ستاد اقامه نماز استان دارند.

کارشناس برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز خراسان‌جنوبی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی طبق آیین‌نامه ابلاغی دولت در طول سال ارزیابی شده و ارزیاب‌ها در طول سال مواردی چون وضعیت نمازخانه‌ها در ادارات و چگونگی برگزاری نماز، را در دستگاه‌های اجرایی ارزیابی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این گردهمایی‌ها در واقع توجیه انتظارات ستاد اقامه نماز به رابطین نماز است، اظهارکرد: رابطین نماز، مستندات گروهی را برای هیأت ارزیابی می‌فرستند و هیأت ارزیابی و هیأت داوران کار ارزیابی را انجام می‌دهند.

بهدانی بیان کرد: نتیجه ارزیابی هیأت ارزیابی و هیأت داوران، به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، استانداری و ستاد اقامه نماز کشور فرستاده می‌شود و نهایتاً به وزارتخانه‌های هر دستگاه ابلاغ می‌شود.

کارشناس برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان تصریح کرد: ستاد اقامه نماز کشور شیوه نامه اجرایی نماز را به دستگاه‌های اجرایی می‌فرستد و این شیوه نامه در سطح ادارات کل ابلاغ می‌شود.

بهدانی افزود: سال گذشته ۱۶ دستگاه استان مقام نخست در سطح کشور را در حوزه نماز کسب کردند که این جای تقدیر از مدیران کل این دستگاه های اجرایی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نماز امر بخشنامه‌ای نیست و کاری خداپسندانه است، از دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد طبق فرمایش مقام معظم رهبری، نماز را در اول وقت در ادارات به جا بیاورند.

بهدانی با بیان اینکه بهتر است نماز در ادارات در اول وقت و به صورت جماعت برگزار شود، اظهارکرد: همچنین از دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم تا راهکارهای تشویقی برای کارکنان و خانواده‌های آنان ارائه دهند و فضای مناسب را برای اقامه نماز از نظر وسایل گرمایشی، سرمایشی، فرش و وسایل مورد نیاز اقامه نماز فراهم آورند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد