تاریخ انتشار : دوشنبه 24 دی 1397 - 18:31
کد خبر : 50228

تاب آوری اجتماعی، افراد را در برابر ناملایمات مقاوم می کند

تاب آوری اجتماعی، افراد را در برابر ناملایمات مقاوم می کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، عهدیه طهماسبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عدم آگاهی و مهارت کافی موجب شده که تاب آوری افراد در برابر مسائل و مشکلات زندگی کم شود و به محض کوچکترین مشکلی طلاق

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، عهدیه طهماسبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عدم آگاهی و مهارت کافی موجب شده که تاب آوری افراد در برابر مسائل و مشکلات زندگی کم شود و به محض کوچکترین مشکلی طلاق بگیرد.
وی افزود: متاسفانه طلاق باعث از هم گسیختگی کانون گرم خانواده و منشا بسیاری از آسیبهای اجتماعی شده است.
وی اضافه کرد: در راستای کاهش آسیب ها و افزایش تاب آوری افراد امور اجتماعی استانداری ایلام با همکاری تشکل های غیردولتی سعی دارد که با مهارت آموزی و آگاهی بخشی به افراد جامعه آنان را برای روبه رو شدن با ناملایمات و مشکلات زندگی مهیا کند.
طهماسبی گفت: تاکنون دو کارگاه آموزش حقوق شهروندی و کارگاه آموزشی تاب آوری اجتماعی با رویکرد پیشگیری از طلاق در شهرستانهای ایلام و ایوان و با هدف پیشگیری، کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی برگزارشده است.
وی اظهار داشت: حقوق شهروندی از مباحث بسیار مهم و نوظهور معاصر است که بطور ویژه به برابری و عدالت توجه دارد.
وی افزود: امروزه در جامعه ایرانی اسلامی، شناسایی حقوق شهروندان در متن قانون اساسی وسایر قوانین را باید گامی اساسی در پیشرفت و توسعه اجتماعی ارزیابی کرد.
به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، امور اجتماعی استانداری ایلام امسال قرار است بیش از یک هزار برنامه آموزشی، سرگرمی، نشاط آور، مهارت آموزی و …با کمک تشکل های غیر دولتی در استان اجرا کند.
سال گذشته ۶۴۳ برنامه با همکاری تشکل های غیردولتی استان در زمینه های اجتماعی و آسیب ها برگزار شد.
/۶۰۳۴/۷۱۷۷
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد