تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 دی 1397 - 11:26
کد خبر : 49933

برگزاری همایش تبیین دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی

برگزاری همایش تبیین دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی

‌به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا‌، شیخ عبدالله صالح، امروز ۲۰ دی، در همایش تبیین دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ویژه فعالان مساجد شهرستان خوسف، اظهار کرد: این دنیا محل آزمایش و بلایا است لذا برای عبور از این دنیا نباید وابسته شویم. وی با

‌به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا‌، شیخ عبدالله صالح، امروز ۲۰ دی، در همایش تبیین دستاوردهای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ویژه فعالان مساجد شهرستان خوسف، اظهار کرد: این دنیا محل آزمایش و بلایا است لذا برای عبور از این دنیا نباید وابسته شویم.

وی با بیان اینکه خداوند برخی از امت‌ها را برای پاک شدن گرفتار بلایا می‌کند و این بلاها نیز گاهی برای ما نیز اتفاق می‌افتد، گفت: باید تلاش کنیم در امتحانات الهی سربلند شویم و جامعه‌ای که امر به معروف کند از بهترین جوامع است.

قائم مقام جبهه امل اسلامی بحرین افزود: باید جشن ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمندتر از گذشته بگیریم و امام راحل با ایجاد این انقلاب تمام مردم را خوشحال کرد.

صالح تصریح کرد: امام راحل، مقام معظم رهبری، ملت ایران و شهدا زحمات بسیاری را برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی انجام دادند و امروز ما در امنیت کامل از دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: در طول ۴۰ سال از انقلاب اسلامی همواره انواع و اقسام فتنه‌ها و بلایا علیه ایران اسلامی بوده و مصائبی به انقلاب رسید اما هرگز دشمنان به اهداف خود نرسیدند.

حجت الاسلام حامد شاهبیکی، امام جمعه خوسف نیز در این همایش با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال جنگ‌های رسانه‌ای، فرهنگی و اقتصادی است، بیان کرد: نباید فریب این گونه جنگ‌های دشمن را بخوریم.

امام جمعه خوسف با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال قابل انکار نیست، یادآورشد: آمریکا در منطقه با شکست مواجه شده و امروز نظام لیبرالیسم غرب نیز به بن بست رسیده است.

گفتمان مقاومت در یمن شکل گرفته است

دبیرکل مستقبل العداله یمن هم در این نشست با بیان اینکه باید برای ظهور امام زمان(عج) زمینه سازی کرد، گفت: در یمن یک گفتمان به نام مقاومت راه‌اندازی کردیم یعنی ما مقاومت بر جهل و فقر را می‌خواهیم.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا‌، سید حسن العماد‌ اظهار کرد: باید ائمه اطهار و اهل بیت(ع) را بشناسیم و در مسیر آن‌ها گام برداریم.

وی افزود: پیامبران اکرم(ص) برای جامعه خود مانند یک طبیب بوده و خودش به سراغ بیماران می‌رفت و با آن‌ها سخن می‌گفت و نیازهای جامعه را درک می‌کردند.

دبیرکل مستقبل العداله یمن افزود: ‌شیعیان باید امام زمان(عج) خود را به درستی بشناسند و بدانند که اهداف و برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی امام زمان(عج) چیست.

العماد با بیان اینکه دشمن در جامعه نفوذ کرده است، تصریح کرد: متاسفانه برخی مواقع خواص جامعه نیز غفلت می‌کنند و نمی‌دانند امام زمان(عج) چه چیزی را می‌خواهد.

وی ادامه داد: امام راحل با قیام خود سبب شد که بهتر امام زمان(عج) خود را بشناسیم و امروز تمام جهانیان امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) را می‌شناسند.

دبیرکل مستقبل العداله یمن خاطرنشان کرد: برخی‌ها در یمن این حرف را می‌زنند که یمن را پس بگیریم و در آن حسینیه بسازیمریال اما این همه زحمت برای حسینیه ساختن نیست، بلکه باید خود افراد را حسینی کنیم.

العماد با بیان اینکه شیعیان باید بدانند آرمان‌های امام زمانش چه است، اظهار کرد: ما در یمن آرمان عدل و عدالت را گذاشتیم و این سبب شده دشمنان ما به اهداف خود نرسند.

وی با بیان اینکه شعار ما در یمن «همه با هم به سوی عدالت» است، افزود: یک موضوعی را مطرح کردیم که تمام مردم به آن اعتقاد و ایمان دارند.

دبیرکل مستقبل العداله یمن با بیان اینکه دعا کردن به تنهایی برای ظهور کافی نیست، بلکه باید برای ظهور امام زمان(عج) زمینه سازی کرد، گفت: در یمن یک گفتمان به نام مقاومت راه‌اندازی کردیم یعنی ما مقاومت بر جهل و فقر را می‌خواهیم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد