تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 دی 1397 - 10:50
کد خبر : 49844

ازدواج در فردوس کاهش و طلاق افزایش یافت

ازدواج در فردوس کاهش و طلاق افزایش یافت

علیرضا عابدین زاده روز چهارشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۲۶۹ واقعه ازدواج و ۸۱ واقعه طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق شهرستان فردوس به ثبت رسید. وی گفت: همچنین در ۹ ماه امسال ۷۵۷ واقعه ولادت و ۱۵۸ واقعه وفات در این شهرستان ثبت شد که‌ آمار ولادت

علیرضا عابدین زاده روز چهارشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۲۶۹ واقعه ازدواج و ۸۱ واقعه طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق شهرستان فردوس به ثبت رسید.
وی گفت: همچنین در ۹ ماه امسال ۷۵۷ واقعه ولادت و ۱۵۸ واقعه وفات در این شهرستان ثبت شد که‌ آمار ولادت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٣.۵٧ درصد کاهش داشت و آمار وفات نیز با مدت مشابه سال گذشته برابری می کند.
رئیس اداره ثبت احوال فردوس اظهار داشت: از مجموع ۷۵۷ واقعه ولادت در این مدت ۴۰۰ واقعه ولادت مرد و ۳۵۷ واقعه ولادت زن و همچنین از مجموع ۱۵۸ واقعه وفات ثبت شده تعداد ۷۸ وفات مرد و ۸۰ مورد وفات زن بوده داده است.
وی با بیان اینکه انتخاب نام های ایرانی و اسلامی همچنان در صدر نامگذاری هاست گفت: نام‌های حسین، امیرحسین، امیرعلی، محمد و ابوالفضل به ترتیب بیشترین فراوانی نام برای پسرها و نام های حلما، زینب، یسنا، فاطمه زهرا و فاطمه به ترتیب بیشترین نام ها برای دختران است.
عابدین زاده همچنین از صدور ۲۵ هزار و ۹۵۶ فقره کارت هوشمند ملی از بهمن ۱۳۹۲ تا پایان آذرماه امسال در شهرستان فردوس خبر داد.
وی گفت: با هدف افزایش ضریب امنیت کارت های هوشمند ملی از سال ۱۳۹۲ تاکنون تعداد ۱۳ هزار و ۸۶۴ فقره کارت هوشمند در ثبت احوال و ١٢ هزار و ٩٢ فقره کارت در اداره پست شهرستان فردوس صادر شده است.
وی افزود: همچنین از سال ۱۳۹۰ تاکنون ۲۱ هزار و ۸۱۰ شناسنامه عادی، یکهزار و ٩١٨ شناسنامه المثنی و در مجموع ۲۳ هزار و ۷۲۸ فقره شناسنامه مکانیزه در این شهرستان صادر شده است.
٩٨۶۵*۳۰۲۸
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد