تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فروردین 1396 - 10:11
کد خبر : 4981

لزوم ارسال گزارش عملکرد دستگاه ها در راستای ترویج فرهنگ نماز

لزوم ارسال گزارش عملکرد دستگاه ها در راستای ترویج فرهنگ نماز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سید موسی بلادیان صبح امروز در جلسه ستاد  اقامه نماز خوزستان اظهار کرد: گزارش عملکرد همه دستگاه ها در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز باید تا دوم اردیبهشت ماه به ستاد اقامه نماز ارسال شود. تمامی این گزارش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سید موسی بلادیان صبح امروز در جلسه ستاد  اقامه نماز خوزستان اظهار کرد: گزارش عملکرد همه دستگاه ها در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز باید تا دوم اردیبهشت ماه به ستاد اقامه نماز ارسال شود. تمامی این گزارش ها به منظور ارزیابی به تهران ارسال می شود و همه وزارتخانه ها روی این مسئله حساسیت ویژه ای دارند.

وی افزود: اگر مشکلاتی وجود دارد باید آنها را در راستای رسیدن به اهداف والای اقامه نماز تحمل و در عین حال برای رفع آنها تلاش داشته باشیم.
بلادیان در ادامه بیان کرد: اگر مروج فرهنگ نماز هستیم باید اول از خانواده های خود شروع کنیم همانطور که پیامبر اکرم (ص) و تمامی ائمه اطهار از اهل بیت خود شروع کردند.
وی در پایان تأکید کرد: باید کاری کنیم که لبخند بر لبان مبارک امام زمان (عج) با دیدن فعالیت های معنوی در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز بنشیند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد